Andet multimedie
bentjuul 3670
blækpatroner
Fra : Ivar Madsen

Dato : 10-02-02 22:15

Mine blækpatroner til min HP DiskJet 840C er tomme, og jeg har søgt på
www.edbpriser.dk og fundet
http://www.homedata.dk/visgrupper1.asp?hg=3&uk=1&md=66&pr=1

Og undre mig over at HP har to orginale patroner i henholvis sort og
farve, hvad er forskællen?

Fra : britj

Dato : 10-02-02 22:52

"Ivar Madsen" skrev d. 10-02-02 22:15 dette indlæg :
> [...]
> http://www.homedata.dk/visgrupper1.asp?hg=3&uk=1&md=66&pr=1
>
> Og undre mig over at HP har to orginale patroner i henholvis sort og

Hej Ivar
Det kan godt være, at jeg misforstår dit spørgsmål, men du har vel 1
patron til sort og en samlet gruppe med de grundlæggende farver? Men
ellers mail til trykspar@trykspar.dk og spørg. Der ydes en GOD service.
Hjemmesiden hedder www.trykspar.dk, hvor du kan se sortiment og priser.
Firmaet hedder Benefit og befinder sig i Nyborg, men det er jo
underordnet. Jeg har fyldt min Lexmark op nogle gange med nål og sprøjte
uden problemer efter at have spurgt firmaet til råds..
God fornøjelse.

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 11-02-02 01:23

Ivar Madsen skrev:

> ...Og undre mig over at HP har to orginale patroner i henholvis
> sort og farve, hvad er forskællen?

At den ene indeholder sort blæk og den anden farver.(?)

Hvad har det egentlig med grafik at gøre? :)

Madsen.

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 11-02-02 01:24

"Ivar Madsen" <news-02-01-02@milli.dk> wrote in message news:blpc6uo3g2r4q2jlha5st6bdsu8b3ulk02@4ax.com...
> [...]
> http://www.homedata.dk/visgrupper1.asp?hg=3&uk=1&md=66&pr=1
>
> Og undre mig over at HP har to orginale patroner i henholvis

Det er en fejl eller dovenskab.

HP51645A(E) passer til HP DeskJet 710c/720c/810c/815c/880c/
890c/895cxi/1120c/1125c og HP OfficeJet Pro 1170c/1175c og
altså ikke 840C.

Der skal du istedet bruge HPC6615D og HPC6625A.

Kilde:
http://www.hp-hjemme.dk/downloads/pdf/inkmatrix_3027dk.pdf

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-02-02 02:16

"Ivar Madsen" <news-02-01-02@milli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.homedata.dk/visgrupper1.asp?hg=3&uk=1&md=66&pr=1
>
> Og undre mig over at HP har to orginale patroner i henholvis sort og

Priser på billig-udgaver kan ses her http://www.ink-house.dk/

Kim Larsen