K : VFR 750 Proarm købes
Fra : Henrik

Dato : 10-02-02 21:45

Min VFR'88er er solgt - så det er tid for at finde proarmen... hvis du vi
sælge, så sig til, så vi kan finde ud af noget.

Det eneste krav jeg stiller er at det skal være en VFR750 proarm... om det
er en 90-93 eller 94-97 betyder ikke så meget... bare prisen passer godt!

....evt. uden afgift. eller skadet

Fra : Henrik

Dato : 10-02-02 22:02

ooops forkert newsgroup ...sorry