abuse@post.tele.dk
Fra : The Phantom

Dato : 10-02-02 20:16

Hejsa
jeg ved ikk om i gør noget ved folk som kører hpere med cs hacks (nogle gør)
men under alle omstændigheder har følgende person en hjemmeside med
counter-strike hacks

80.63.74.26
ip blev modtaget igennem mail den
10 Feb 2002 19:01:05
http://www.cshack.ripoff.dk/
og hans mail er CsHacks@mail.dk

Mvh [B33R] The Phantom

Fra : LOL

Dato : 10-02-02 20:26

"The Phantom" <ThePhantom@e-box.dk> wrote in message
> [...]
gør)
> men under alle omstændigheder har følgende person en hjemmeside med

LOL - Du leger nok politimand??

Ja.. det er min ip.. und?

Hvad er ulovligt ved en internetside med CS hacks? De er ikke ulovlige??
Ang; spam i NG; Se lige dig selv.. Eh.. Hvad kalder du dette? Du har jo
ingen rettigheder til det, ligesom jeg har, altså 50 - 50.

Du er fandme en sjov gut da, tror rigtig du er sej fordi du kan finde min ip
frem uh,,,

KL 20:22 gik du ind på: www.cshack.ripoff.dk med ip'en: 213.237.80.68
KL 20:25 gik du ind på: www.cshack.fug.dk med samme ip
KL 20:25 gik du ind på: www.cshack.ripoff.dk med samme ip
KL 20:25 gik du ind på. www.cshack.dot.nu med samme ip

Det var godt nok svært at finde da.. Eh..
Ophidser det dig, at lege politimand? Du er godt nok griner man..
Loooool!!!!!!!

Ikke se for meget fjernsyn makker,, det her er real life!

Lool.. n00b til 1000kr der!

Fra : Røde

Dato : 11-02-02 11:43

Heller være en n00b til 1000 kr. end en idiot uden respekt for andre til 25
øre.

Røde

Fra : The Phantom

Dato : 10-02-02 20:56

well
vil da gerne indrømme at der lidt arbejde med det men håber da de mange cs
spillere som spiller med et rent cs
(og ikk jammerlige spassere uden talent for cs eller andre online spil )
værdsætter det lidt.

Det er alt der skal til at gøre mig bare lidt glad

Mvh [B33R] The Phantom

Fra : Michael Thomsen

Dato : 11-02-02 07:53

Fedt nok at skrive en mail til Tele danmark Abuse om Hacks i CS

Jeg tror også jeg vil skrive til Cybercity om at mit vasketøj ikke er
færdigt endnu.!

MvH Michael

Fra : The Phantom

Dato : 11-02-02 10:15

jo men ikk desto mindre kan det vel kun betale sig at prøve.
Men det ser jo desværre ud til at folk herinde er ret lideglade med at cs
bliver så gemmensyret af snyd at man snart ikk kan få sig et spil uden at en
eller anden fætter skal snyde.
Ser man bare på vores server hvor mange vi nakker med gammel snyd om dagen
(nogle gange 15 20 stykker )
så tør jeg ikk tænke på hvor mange der tøffer rundt derude med snyd som ikk
bliver nakket.
Også Desværre er der jo Alt for mange små umodne børn (og voksne ) som
desværre ikk fatter de ødelægger spillet for andre ved at snyde.
Men nu når folk er så ligeglade med det vil jeg da overlade det til resten
herinde også gider jeg ikk bøvle mere med det.
Men måske vågner folk op når man opdager at alle gratis online spil er
ødelagt af hacks og andre ting som gvier folk en kæmpe fordel.
Og lige for dem som ikk har opdaget det Mohaa (god mode og aimbot som
funkede var klar samme dag det udkom som warez) og rtcw er allerede i samme
udvikling som cs.
Så selvom i ikk spiller cs så vare det ikk ret længe enden at jeres farvorit
spil på nettet er ligeså gennemsyret af snyd.

Mvh [B33R] The Phantom

En stakkelse cs spiller som er træt af snyd i online spil.