Hjemmeside for jurastuderende
Fra : Henrik

Dato : 10-02-02 19:56

Hej,

Jeg er ved at lave en hjemmeside med tips og tricks til nye jurastuderende
(jeg er selv en af slagsen), da jeg selv ville have haft stor glæde af en
sådan, da jeg startede på studiet. Jeg går ud fra at der er rigtig mange i
denne newsgroup, der selv har været på skolebænken på universitetet - og i
den forbindelse kunne jeg tænke mig at høre, om I har nogle gode tricks, I
vil give videre til nye studerende?

Et tip kunne f.eks. være at huske at give paragrafferne i lovsamlingen
overskrifter og henvise til relevante domme osv., så det er nemmere at finde
rundt i til eksamen.

Anyone?

Venlig hilsen

Henrik