prg på tv
Fra : Per H

Dato : 10-02-02 18:44

Jeg så tilfældig et have program på tv fredag formiddag, og det var
med ham der også lavede udsendelser i radioen. Husker ikke hans navn

Jeg så lige 10 minutter, men Søren Rye, når han sku da ikke til
knæene.

Nå.. Men hvem har ellers kommentarer til programmet, jeg syndtes at
det er godt at han ikke er så overfladisk,

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : jørgen

Dato : 19-02-02 22:01

helge pedersen
han taler med norsk dialekt

Fra : René Jørgensen

Dato : 20-02-02 00:16

"jørgen" <bbo3706@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> helge pedersen
> han taler med norsk dialekt

Han taler da norsk

René

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-02-02 19:09

René Jørgensen <renerj@hotmail.com> skrev i en

> "jørgen" <bbo3706@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Han taler da norsk
>
> René

Ja, det er lidt mærkeligt at han ikke slipper modersmålet lidt mere. Men at
han skulle være ringere end Søren Ryge (der har lært sig at tale dansk med
næsen) er vi rygende uenige om.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen