SV Club Denmark
Fra : Freddy Lang

Dato : 10-02-02 18:09

Med så mange SV(S)'ere på gaden, er det så tænkeligt, at der ville være
basis for ovenstående?
Bare en tanke.

--
Freddy Lang - SV650S
freddy.lang@tdcadsl.dk

Fra : Lars Andersen

Dato : 10-02-02 22:40

Hej

Tror sagtens at der er basis for en SV650 Klub, Jeg er netop lige købt en så
nu må der meget gerne blive 1/3-2002 )

/Lars

Fra : Eddy Folder

Dato : 11-02-02 10:54

Tillykke..

Kan du ikke lige komme med Specs på den.. Jeg er nemlig lige ved at købe en
selv og så er det jo sjovt at høre hvordan det går for de andre

-Eddy Folder

Fra : Lars Andersen

Dato : 11-02-02 19:38

Hej

Det er en ganske alm. SV650S hvor jeg har fået monteret bundkåbe. Jeg har
købt en årgang 2002 i sølvmetal, gælder mig meget til at se den i sølv, da
jeg kun har set den i blå/rød/gul/sort.

/Lars

Fra : origo@earthling.net

Dato : 11-02-02 20:13

> Det er en ganske alm. SV650S hvor jeg har fået monteret bundkåbe. Jeg har
> købt en årgang 2002 i sølvmetal, gælder mig meget til at se den i sølv, da
> jeg kun har set den i blå/rød/gul/sort.

Jeg så en i sølv i Tyskland, og det er den beste farge etter min mening.

JS

Fra : Christian Knudsen

Dato : 16-02-02 23:47

Jeg vil meget gerne være medlem til næste sæsson....gæt hvad jeg invisterer
i der.....hæhæ

kvmch
christian
(pt med en gs500)

Fra : Henrik

Dato : 11-02-02 14:09

Hej NG !

Der findes allerede en (SV) klub på nettet: www.vclub.dk

mvh, Henrik

Fra : Freddy Lang

Dato : 11-02-02 15:47

> Der findes allerede en (SV) klub på nettet: www.vclub.dk

Det ved jeg godt. Men det er mere for V-motor baserede cykler generelt. Og
selv om de kalder sig "club", har det vel egentlig ikke så meget med en klub
i almindelig forstand at gøre?

Mvh
Freddy