XP vs. Office 2000
Fra : KV

Dato : 10-02-02 16:24

Er der nogen der kan hjælpe med lidt kommentar!!!

Har én stationær og notebook der kører i net, med Win Me og Office 2000. Har
overvejet at skifte til XP Office og Win Xp! Er det en god idé? Har hørt
meget dårligt om XP, men er det dårligere end så meget andet Microsoft *GG*

Mvh

KV

Fra : Søren Blom

Dato : 10-02-02 21:19

"KV" <kay-verner@privat.dk> skrev i
> [...]
> overvejet at skifte til XP Office og Win Xp! Er det en god idé? Har hørt
> meget dårligt om XP, men er det dårligere end så meget andet Microsoft

Hvad dårligt har du da hørt?

Denne maskine køre en dk version af Win XP Home og har Office 2000 DK
installeret, hvilket fungere fint, bedre end jeg har oplevet med tidligere
versioner af Windows.
I det hele taget fungere Win XP generelt bedre end mine tidligere versioner
af Windows og har kørt med de fleste på nær NT og 2000. Så det kan jeg kun
anbefale.

Dog køre jeg ikke i noget større netværk men har fra tit til anden en bærbar
med ME koblet på min XP og ADSL forbindelse uden vrøvl.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Ole Axelsen

Dato : 10-02-02 22:39

"KV" <kay-verner@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overvejet at skifte til XP Office og Win Xp! Er det en god idé? Har hørt
> meget dårligt om XP, men er det dårligere end så meget andet Microsoft

XP er klart det system jeg har bedst erfaring med. Har tidligere kørt 95,
98, ME ( den røg ud efter 14 dage) 2000 (fra den kom på dansk, til XP kom
frem). Da jeg for ca 14 dage siden skulle skifte bundkort i min maskine
havde den, da jeg slukkede for at udføre skiftet, kørt uden nogen form for
nedbrud i næsten 18 døgn i træk. Siden skiftet, som forøvrigt kun medførte
en enklet genstart, har den igen kørt upåklageligt. Det skal siges, at jeg
ikke bruger den til spil, men stort set alt andet.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.