Ordbog i T29
Fra : Kim

Dato : 09-02-02 03:50

Jeg hat tænk mig at købe en Ericsson T29 i morgen 269-
Hos Debitel. Er der nogle har erfaringer med den og er der ordbog i den

Hilsen kim

Fra : Bill

Dato : 10-02-02 20:17

Hej Kim
En T29 er en rigtig god telefon. Den har ingen ordbog. Lækkert design og
mange times standby-, og tale- tid på en opladning. SMS sender/modtager
billeder og melodier. Logisk og nem at betjene. Dertil kommer at den også er
stabil og driftsikker
Kan varmt anbefales.

Fra : Kim

Dato : 09-02-02 10:00

Hej Bill

Mange tak for svaret. Det lyder til at være en god telefon
Bare synd at der ikke er ordbog i den. Det har jeg lidt ved at undvære
Så jeg venter nok Ericsson T39 eller T68 bliver lidt billiger

Hilsen Kim