Fortsættelser som forhåbentligt aldrig bli~
Fra : Zeki

Dato : 10-02-02 15:06

-Pearl Harbor II: Livet går videre på flådebasen. Tør de stygge japanere
vende tilbage?
-Endnu nyere 48 timer: Nej, vel?
-Den Sjette Sans II: "I still see dead people"
-Titanic II: Vraget vender tilbage
-Rocky 6 : (Ring)vraget vender tilbage

Zeki

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-02-02 15:52

> [...]
> vende tilbage?
> -Endnu nyere 48 timer: Nej, vel?
> -Den Sjette Sans II: "I still see dead people"

Highlander II

Nå, nej ... damn!

Mark

Fra : Just Johnny

Dato : 10-02-02 18:05

Mark Thomas Gazel posted the following:

>Highlander II

Polle Fiction II: Son of on

Fra : keldo

Dato : 10-02-02 22:14

LOTR II

Fra : Zeki

Dato : 10-02-02 22:34

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> LOTR II

og endnu værre: LOTR III

Zeki

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-02-02 23:50

Zeki skrev:

> og endnu værre: LOTR III

Men alligevel værst: LOTR IV!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : nikolaj borg

Dato : 10-02-02 23:54

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message

> Men alligevel værst: LOTR IV!

Silmarillion, the movie? Det kunne godt blive en halv-lang sag.

/Nikolaj

Fra : John Hinge

Dato : 11-02-02 12:31

On 10 feb 2002 nikolaj borg was heard to say:

> "Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message

> Silmarillion, the movie? Det kunne godt blive en halv-lang sag.

halvlang ? uhauha..
Som jeg læser Silmarillion, så er f.eks historien om Luthien og
Beren, og turen ind efter sådan en silmarildims tænkt som at være
næsten ligeså stor en sag som krigen om Ringen, men er bare skrevet
lidt kortere i Silmarillion.
Så der er nok materiale til en 4-5 helaftens film hvis man først
går i gang fra en ende af.
Noget andet er nok at meget af Silmarillion ville blive ustyrligt
uinteressant elelr ihvertfald dybt kedeligt at se på.
Quenta Silmarillion er jo mest af alt en masse 'omskriven' af den
gode gamle fortælling om 'I starten var ordet, og ordet var Gud'
Der bliver så putter Valar og Maia'er på istedet for engle og
supporter engle, men derfra og så til at putte det op på et
lærred tror jeg man vil finde en vis mange på entusiasme :)
Ikke at jeg ikke finder bogen fascinerende, for det gør jeg
skam, jeg tror bare ikke man vil ku filmatisere den, sådan fra
en ende af. Så skal man netop pille enkelt stumper ud og så
filme dem. f.eks historien om Luthien og Beren.
(hey der er slag og den slags, måske en eksplosion eller 2,
vi kan få Michael Bay til at lave den ... der er jo både
mulighed for ting der siger bum, og en sød kærlighedshistorie)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 11-02-02 00:28

Just Johnny <just.johnny@your.service> skrev:

>Polle Fiction II: Son of on

Thelma and Louise 2: Ghosts of Grand Canyon

Niels Søndergaard

Fra : keldo

Dato : 11-02-02 07:21

LOL *GG* osv.

Fra : n k p

Dato : 11-02-02 07:46

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk> wrote in message

> Thelma and Louise 2: Ghosts of Grand Canyon

Arrhhh, du kunne godt have skrevet SPOILER!

Fra : adrian.M.

Dato : 11-02-02 00:59

polle 1 ern skulle slet ikke have været lavet.
Just Johnny <just.johnny@your.service> skrev i en
nyhedsmeddelelse:r89d6usguat1u0u8i2lu9nu7t74hoi5bsb@4ax.com...

Fra : Wiseguy

Dato : 11-02-02 08:49

> -Rocky 6 : (Ring)vraget vender tilbage

Har de ikke snakket seriøst om at lave den? Jeg mener dog Stallone svarede noget med at det eneste der var tilbage han kunne slås
imod var gigt.

mvh

Kostas
email@supertips.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-02-02 10:33

"Wiseguy" <no@way.com> wrote in message

> Har de ikke snakket seriøst om at lave den? Jeg mener dog Stallone svarede
noget med at det eneste der var tilbage han kunne slås
> imod var gigt.
>
> mvh

Der har været snak om en Rambo IV, som Jackie Chan skulle medvirke i.

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-02-02 09:40

American Ninja VI: The Return of Dudikoff
Nemesis 5
The 6th Day: Attack of the Clones
Star Wars Episode 1½: All Jar Jar
End of Days II: This Time It's Really The End!
Spice World: Pussy Power

Fra : Tor Fruergaard

Dato : 12-02-02 01:34

Det minder mig lidt om filmen Orgazmo, hvor hovedpersonen lyver, over for
sin kæreste, om at han skal have hovedrollen i en pornofilm, og siger at det
er "Death of a Salesman". Senere skal de så lave opfølgeren (til pornofilmen
som hun tror er Death of a Salesman) og der får han lidt af et
forklaringsproblem ... Se filmen!