InJoy Firewall
Fra : knud@berggreen.inval~

Dato : 10-02-02 09:43

Davs igen

Nu har jeg jo fået Stofanet, så en Firewall mente jeg må være påkrævet og
har derfor installeret InJoy Firewall.

Men umiddelbart så er der ingen firewall aktiveret bare ved at installere
programmet (hvorfor er der ikke en standard installation som er
aktiveret?) og da jeg ikke er netværksadministrator så siger alle de
betegnelser mig ikke en dyt! Hvad er det jeg skal sikre mig imod når jeg
ganske simpelt ikke vil have uvedkommende til at kigge med?

Så vidt jeg kan se, så skal/bør der måske redigeres i gateway.cf men hvis
jeg forstår kommentarerene korrekt, så er det fravalg fra standard jeg
foretager hvis jeg fjerner kommentar-markeringerne.

Hvilke filer har I redigeret i og hvorfor?

Hilsen/Regards
Knud

Member of Team OS/2 Denmark

--