Hjælp til uønsket e-mail i Outlook
Fra : Steffen

Dato : 10-02-02 09:51

I Outlook 2000, under "uønsket e-mail", står der "Du kan forbedre filtrene
ved at hente opdateringer fra Outlooks Web-sted. Når jeg så går ind på på
den side (www.microsoft.com/danmark/products/outlook), der henvises til i
"Hjælp", så bliver jeg omdirigeret til dette sted:
www.microsoft.com/danmark/products/office/xp/ , og der kan jeg ikke finde
nogen opdateringer til uønsket e-mail i Outlook 2000. Er der en rar sjæl,
der kan give mig et præcist link, hvis der stadig findes sådan et?
Hilsen
Steffen

Fra : pre

Dato : 10-02-02 12:37

Der er lavet meget om på MS siderne på det seneste, men denne side er
generelt en go´ begyndelse med liste over Outlook artikler, og med lidt
ihærdighed kommer man videre til et Security Center.
http://office.microsoft.com/assistance/2000/ALoutlook.aspx

Men det er tydeligt at reklamefunktionerne har fået en høj prioritet.
pre
http://home.image.dk/~slavic

Fra : Steffen

Dato : 10-02-02 19:42

Er det fordi, jeg er ikke ihærdig nok? Jeg synes ikke jeg kan finde det.
Steffen

Fra : pre

Dato : 11-02-02 19:23

Hvis din IE er opdateret og veltrimmet, er der i højreklikket en menu hvor
man kan få en liste over hele websidens URL´s. Den pågældende side har 71
links, men kun ét med relation til emnet. Vær opmærksom på, at "2000" i dag
er uinteressant for MS, men der er da stadig muligheden for at søge, i dette
tilfælde ikke i KB artiklerne, men i den øvrige MS organisation.
I øvrigt er både reklamefolk, mirakelgøglere og hackere alt for dygtige til
at omgå låsene.

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 12-02-02 20:19

http://www.microsoft.com/office/ork/2000/appndx/toolbox.htm#offsp2