CB 400
Fra : Andersen Ambus

Dato : 10-02-02 03:07

Hvem kan hjælpe med en tank til en CB 400 fra 76 - skal være uden buler idet
den bliver omlakeret.

Marcus

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 10-02-02 21:55

"Andersen Ambus" <lamas@image.dk> wrote in message
> Hvem kan hjælpe med en tank til en CB 400 fra 76 - skal være uden buler
idet
> den bliver omlakeret.
>
> Marcus

Det kan Skjold P. i København eller Augustamotor på frederiksborgvej i
København NV med stor sandsynlighed.
Begge har tit brugte hondadele til at ligge.
Se deres addresser på www.dmcn.dk

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Andersen Ambus

Dato : 11-02-02 01:19

Hej Henrik.

Tak for dit svar - har været begge steder, men desværre uden held.

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 11-02-02 16:30

> Hej Henrik.
>
> Tak for dit svar - har været begge steder, men desværre uden held.

Så prøv evt. at ringe til
NB Motor Hullebækvej 25 4800 Nykøbing F 53868368

Han solgte en helt ny tank meget billigt til en jeg kender for et årstid
siden, det kunne jo være han havde flere

Henrik
www.gsx.dk