OVERFLOW problem med CS ??!?!
Fra : Plazm0id

Dato : 09-02-02 21:40

Hej NG,

jeg har lidt problemer med cs!
problemet er at lige( næsten lige efter ) når jeg er connected en server
bliver jeg smidt af- og så står den bare dér i colsolen... den skriver
således :

"kiCO|MesterslagtereN overflowed", ( hvor kiCO|MesterslagtereN naturligvis
er mig )

hvad er der galt ?

ps. jeg har en lovlig købt half-life lisens, eller hvad dte nu hedder

På Forhånd Tak!

Fra : Herold

Dato : 10-02-02 00:42

> [...]
> således :
>
> "kiCO|MesterslagtereN overflowed", ( hvor kiCO|MesterslagtereN naturligvis

Du har sikkert et ATi-grafikkort. Der er et fix på Counter-strike.net

--
Spil Command & Conquer: Renegade før din nabo.
http://boomtown.net/articles/art.view.php?id=35058

Fra : Plazm0id

Dato : 10-02-02 00:53

fandt selv ud af det... der er blevet lavet en ati_fix til hl - netop for
problemer med atikort!
( virker nu )

Fra : Cleaner

Dato : 10-02-02 14:37

On Sat, 9 Feb 2002 21:39:30 +0100, "Plazm0id" <Plazm0id@Phreaker.net>
wrote:

> [...]
>er mig )
>
>hvad er der galt ?
>
>ps. jeg har en lovlig købt half-life lisens, eller hvad dte nu hedder

Hej

Har du et grafikkort af mærket ATI ??
Hvis du kan svare ja til det, skal du hente noget der hedder ATI fix,
og den kan du hente her:
http://www.counterstrikecenter.com/downloads/official.phtml?id=113439&language=en

Cleaner