stumpe tyve DØØØØØØØØ
Fra : Elbarto

Dato : 09-02-02 16:51

Nu må det fame snaret være nok ...for mindre som en måned siden
fik jeg nakket dæksel til bræmsevæske tændrørs hætte og gummiprop
okayy det fik jeg ordnet ....nu fame ikk da jeg kom i kældren (aflåst) her
til morgen
står døren åben og spejle er pist væk fra min suzuki bad for ham der har
taget dem ..
da det er de orginale (1000kr for et sæt nye syyyg pris )
og det er kun den ene model der køre med dem (street magic)

HVAD FAEN TÆNKER FOLK PÅ .........

nu overvejer jeg kraftigt at købe et "elefant hegns box" (den der giver
stødet)
og forbinde den med suzukien ....så kan det være at de holder fingerne for
sig selv

Erik Elb

Fra : Henning Lund

Dato : 09-02-02 17:08

Elbarto skrev:

> [...]
>stødet)
>og forbinde den med suzukien ....så kan det være at de holder fingerne for

Du skulle bare bruge dit web cam mere.
--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-02-02 21:52

"Elbarto" <Elbarto@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stødet)
> og forbinde den med suzukien ....så kan det være at de holder fingerne for

Det kalder jeg noget af en oplader

Kim Larsen

Fra : MaxiSmiley

Dato : 10-02-02 11:32

Få fat i en alarm!!
SÅ kan du jo høre hvis nogen prøver at nakke noget i din kælder!!

smiley

http://www.kandu.dk/

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 10-02-02 19:09

Smid nogle No Fear klistermærker og ALIS osv. på
så tør folk ik røre den, sådan er det ihvretfald her..

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

-=[ Titan's Hjemmeside ]=-
http://www.titankm.barrysworld.net
Salgs Sektion, Scooter Sektion, Banjos Likørstue, Mm.

ILMER'S CORNER
www.ilmerscorner.dk

If you can't find something to live for, Find something to die for.

Ha' Det Brunt

Fra : Torben E

Dato : 10-02-02 21:46

"-=[ TiTaN ]=-" <dsl62579@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Smid nogle No Fear klistermærker og ALIS osv. på
> så tør folk ik røre den, sådan er det ihvretfald her..

Hejsa

Jeg må bare spørge. Hvad skulle _det_ hjælpe?

--
Torben E
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 10-02-02 23:08

> Jeg må bare spørge. Hvad skulle _det_ hjælpe?

Lad mig gætte?? Du er ik fra kbh?
Well.. Når der sidder diverse brian klistermærker
er chancerne for at nogen piller ved den væsentligt
mindre.

Fra : Torben E

Dato : 11-02-02 17:07

> Lad mig gætte?? Du er ik fra kbh?

Nope

> Well.. Når der sidder diverse brian klistermærker
> er chancerne for at nogen piller ved den væsentligt
> mindre.

Men hvorfor ?

Fra : Kasper Hauge

Dato : 11-02-02 10:27

smid nogle Hells Angels Support mærker på....så garantere jeg at INGEN røre
den!

Fra : Elbarto

Dato : 11-02-02 11:31

¨Det er prøvet ....det er de pisse ligeglade med her i byen ..
med mindre at skiltet sidder på en HD

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 11-02-02 15:13

> smid nogle Hells Angels Support mærker på....så garantere jeg at INGEN
røre
> den!

hvem fanden har respekt for små fede mænd i lædertøj med hestehaler
som render rundt med billige tajlændere???

Fra : Mick FTW

Dato : 12-02-02 19:24

Tag nu lige og pas lidt på........
Folk fra Thailand er Thailændere