London
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-02-02 15:43

Jeg overvejer at nappe en forlænget weekend i London slut apirl.

Har kigget lidt rundt på nettet og fundet flybilletter hos ryanair
fra Malmø til 1664 svenske! for 2 personer.

Af hotel er der flere her i gruppen der har anbefalet Regent Palace,
Så jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle har erfaringer med
http://www.ivyhousevictoria.co.uk/ hvor et dobbeltværelse kan fås
40 pund, hvilket lyder vildt billigt, og det ser Ok ud.

Og ellers fyr løs, hvis der er noget jeg bør vide.

Go Weekend til alle

Kim

Fra : Bent Hedelund

Dato : 11-02-02 20:38

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> 40 pund, hvilket lyder vildt billigt, og det ser Ok ud.
>
> Og ellers fyr løs, hvis der er noget jeg bør vide.

Hej

Du kan roligt rejse med Ryanair, og rejser du på skæve tidspunkter, er
billetterne endnu billigere.

Mht hoteller. Jeg kender ikke det nævnte, men generelt er det min
erfaring fra en lignende tur sidste år, at priserne på hjemmesiderne
ikke holder en meter, når du først kontakter hotellet.

Vi har fundet et hotel beliggende godt nær Edgeware Road nord for Hyde
Park. Der er trafikstøj, men det er et pænt kvarter nær Paddington.
Hotellet hedder Monopole, Sussex Gardens 98. Det er rent, enkelt, lidt
slidt, men med en venlig atmosfære. Dobbeltværelse med bad incl. æg,
bacon, kaffe, toast og marmelade koster 45 £ for 2 personer. Mail til
Dimitris@monopolehotel.freeserve.co.uk

Hilsen

Bent

Fra : Palle

Dato : 14-03-02 01:37

"Bent Hedelund" <behe@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim Jørgensen" <k7@get2net.dk> wrote in message

> Du kan roligt rejse med Ryanair, og rejser du på skæve tidspunkter, er
> billetterne endnu billigere.

Kender dem ikke, men deres er da fint nok.

> Mht hoteller. Jeg kender ikke det nævnte, men generelt er det min
> erfaring fra en lignende tur sidste år, at priserne på hjemmesiderne
> ikke holder en meter, når du først kontakter hotellet.

Priserne er stort kun til for at lokke kunderne til.

> [...]
> slidt, men med en venlig atmosfære. Dobbeltværelse med bad incl. æg,
> bacon, kaffe, toast og marmelade koster 45 £ for 2 personer. Mail til

Det meste af Sussex Gardens er fyldt med små, ofte ret gode og ikke alt for
dyre hoteller. Bestil i god tid, da de er små bliver der hurtigt overbelagt.
Priserne får også lige et gok opad omkring højtider og andre travle
tidspunkter.
Regnet Palace er OK, men en pris på 45 £ holder sikkert ikke, med mindre du
bestiller via dit rejsebureau.
På Regent Palace er mange af værelserne uden eget WC og bad.

Palle

Fra : drm

Dato : 01-04-02 09:42

Prøv at se følgende:

http://www.hotel-london.co.uk/site/hotel.php?hotel_id=60

Vi boede på hotellet i efterårsferien - hotellet er pænt og rent, og
priserne er rimelige og passer med det, der er oplyst! Det ligger i et skønt
kvarter i den pænere del af London - 5 minutter fra undergrundsbanen.

God tur!

Dorthe

Fra : PerinoUK

Dato : 14-04-02 20:54

Hej,

Har i kigget på www.pakkufferten.dk ? De har iøjeblikket et centralt hotel
tilbud i London med Ramada Jarvis Kensington.

Fra : Bonnie

Dato : 06-04-02 18:35

Jeg var i London for en lille måned siden og brugte denne side til at finde
hotel. Den er opdateret med nye tilbud/rabatter som er bedre end på
hotellets egen hjemmeside

http://www.holidaycity.com/londonhotels/index.html

god tur

Hilsen Bonnie