Eksame Engelsk B og Matematik B
Fra : Carl Lorberg

Dato : 09-02-02 13:51

Hvordan forgår Eksame Engelsk B og Matematik B?

Er Engelsk, mundtlig eller skriftlig og må man have notater med?

Matematik B, må man have notater med?

M.v.h.
Carl

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 09-02-02 19:32

"Carl Lorberg" <lorberg@tdcadsl.dk>'s posting:

>Hvordan forgår Eksame Engelsk B og Matematik B?

Eng mdt.: Træk et spg. om en tekst. Kør noget analyseværk af på den.
Til sidst får du en ukendt tekst, du lige får et par min til at læse
(inde ved selv eksamen). Den skal oversættes eng->dk.

Mat mdt.: Du får et område, du skal forklare. Dvs. beviser for
noget.

>Er Engelsk, mundtlig eller skriftlig og må man have notater med?

Der er vist noget med, der et to forskellige måde at gøre det på. En
med udvidet læsepensum, men så ingen skr. ex. En med alm. læsepensum
og så også skr. ex. Selvfølgelig mdt. ex på dem begge.

Så vidt jeg lige husker, må du godt have notater med til den skr.
ex. i eng...

>Matematik B, må man have notater med?

Skr.: C/B niveau nej. A niveau ja (til delprøven med hjælp).

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html