netværk filoverførelse
Fra : Anders Hansen

Dato : 09-02-02 12:52

Hejsa,
jeg har nu prøvet at få sendt en fil fra en maskine til en anden over
netværk, men kan det mon ikke gøres smartere.
Nu læser jeg filen ind i et bytearray og sender 4096 bytes afsted ad gangen!
Det går nogenlunde, men en gang imellem kommer der 4096 bytes fyldt med
"0"...

Er der en bedre løsning? Et link til en side der omhandler filoverførelse
via netværk, ville også være rart.

MVH/Anders

Fra : Frederik Hansen

Dato : 10-02-02 19:35

Hej Anders

Nu skriver du ikke præsigt hvordan du gør, men husker du at
inputStream.read(byte[] b) returnere hvor mange bytes, der rent faktisk
bliver modtaget?

Der findes sikkert en anden methode, men om de(n) er bedre, tja.. Men
den du har fundet burde kunne komme til at virke..

--
Venlig hilsen

Frederik Hansen

Sun Certified Programmer
for the Java(tm) 2 Platform

email : frederik@roirex.dk
www : www.roirex.dk

Fra : Anders Hansen

Dato : 11-02-02 17:45

Ja, det er jo det den gør, og det løser jo mit problem...
Takker for hjælpen...

MVH/Anders