Forsikring
Fra : Mikkel

Dato : 09-02-02 10:41

Jeg er den glade ejer af en Thunderace. Pr. oktober står jeg uden forsikring
grundet karriereskift. Nogle som har et forslag til et godt og billigt
forsikringsselskab til en sådan maskine. Jeg er 28 år og står i mit
nuværende selskab som elitebilist.

Mvh Mikkel

Fra : albert

Dato : 09-02-02 11:26

Tja, der er vel mange muligheder, følgende to er favoritterne:

Runa/Bauta såfremt du kan ryge ind under deres krav (prosa, sygeplejeske,
lærer etc)
GF (klart billigst for mig som elite og CBR1000)

mvh Albert

Fra : Armand

Dato : 09-02-02 13:03

Mikkel <mikkel@compaqnet.dk> skrev i en
> [...]
> grundet karriereskift. Nogle som har et forslag til et godt og billigt
> forsikringsselskab til en sådan maskine. Jeg er 28 år og står i mit

Runa/Prosa :-/

Kan det virkelig passe at pågældende selskab slipper en elite-kunde blot
fordi han skifter job :-/ - Er det noget du ved eller blot frygter?

Har du prøvet at forespørge om et alternativ forsikringstilbud hos
selskabet??

--
Armand.

Fra : Mikkel

Dato : 09-02-02 18:16

Jeg er pt forsikret i Bauta gennem min kæreste. Da hun ikke længere er
beskæftiget i den branche som har været adgangsgivende har vi modtaget et
brev med at vores forsikring ophører når denne udløber.

Jeg var af den holdning at det ikke betød noget, idet vi har været i
selskabet i 5 år uden skader, men nej (dvs. jeg har skrevet en anmodning om
dispensation, men ved ikke om de vil acceptere dette).

Runa/prosa ? skal man ikke være noget specielt for at være medlem hos disse
?`

Mvh Mikkel

Fra : Armand

Dato : 09-02-02 19:31

> Runa/prosa ? skal man ikke være noget specielt for at være medlem hos
disse
> ?`

Runa og jeres Bauta er vistnok et fedt af samme stykke, og Prosa er
EDB'ernes fagforbund, som giver adgang til Runa!

--
Armand.