kan RTCW køre på 400 mHZ AMD K6 processor
Fra : otto

Dato : 09-02-02 09:17

Hej
jeg har købt RTCW og glædede mig til at skyde nogle nazi'er - men nej.
Skiftede mit grafikkort til WinFast g-force 2 mx400
har iøvrigt :
win2000
ADM K6 (3d) 400 Mhz processor
128 Mb RAM
Asus supersocket 7 Mother Board (K6-2 3D now processor 266-350 MHz)

Men spillet kan ikke starte op .... får blot en grå skærm .
Har prøvet i Safe Mode - men samme resultat.

Spørgsmål er :
hvad skal der til for at spille Wolfenstein ...?
Håber nogle kan hjælpe mig på vej ... eller måske jeg blot skal finde noget
andet at spille og spare evt opdateringer .

hilsen Otto

Otto Leholt
Baggesensgade 19 , 2200 Copenhagen N
tlf 3537 4928 mobil 2076 9094
http://www3.brinkster.com/otto/home.asp

Fra : Stig Mogensen

Dato : 09-02-02 11:43

Jeg kører RtCW på;
400mhz K6-3 CPU
256mb PC133 RAM
GeForce2MX-200
W2K Pro(m/SP2)

Det hakker, og systemet er pint til det yderste, men det kører

Har du prøvet med sidste nye drivere, DirectX osv osv?

Fra : otto

Dato : 09-02-02 12:39

Hej Stig
Jammen det lyder jo til vi stort set har samme hardware mv.
ok - jeg har kun 128 M RAM , men så G-force 400 MX med 64 MbRAM
det var satans ... hva mon der er galt .
Vedr. drivere .... jeg installerede Direct 8.x fra wolfenstein inst. cd'en.
ellers ved jeg ikke af hvilke frivere der skulle opdateres ..
nogle forslag ..?

hilsen Otto

Fra : Stig Mogensen

Dato : 09-02-02 13:20

Måske den sidste nye Nvidia driver? Jeg kører med deres v23.11.....
Har du indstalleret Windows 2000 service Pack 2?

Ellers er jeg nok desværre blank

/Stig

Fra : Michael Thomsen

Dato : 09-02-02 22:14

Hejsa

En af mine venner har en Celeron 800MHz, 128mb Ram, TNT2 32mb Ram, og det
kan lige kører på hans!

Fra : ivene

Dato : 09-02-02 21:34

test