Weeeeeeeeeeeeeeeee
Fra : Tommy Fer

Dato : 09-02-02 01:29

weeeeeeeeiiiiiiiiiiiii - klik - weeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii -
klik - weeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Er på gaden igen ! ))))))))))))))))))))))))))))

Utroligt hvad 4 tændrør, karburatorrensning og 2,5 mdr stilstand kan gøre
ved ens cykel. den føles som 1 hel million

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-02-02 01:54

"Tommy Fer" <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> wrote in message

> weeeeeeeeiiiiiiiiiiiii - klik -
weeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii -
> klik - weeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
>
> Er på gaden igen ! ))))))))))))))))))))))))))))

Behøver du at træde i såret??? Vi er altså nogle, der stadig går hvileløst
rundt og venter på at det bliver marts...

Kør nu forsigtigt!

Hilsner,

Tony
XJ600S

Fra : Svend Augsburg

Dato : 09-02-02 21:29

Find et andet forsikringsselskab.................
Tony Lorentzen <tony@lorentzen.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a41s5d$dco$1@news.cybercity.dk...

Fra : RacerNiels

Dato : 09-02-02 11:55

> [...]
>
> Utroligt hvad 4 tændrør, karburatorrensning og 2,5 mdr stilstand kan gøre
> ved ens cykel. den føles som 1 hel million

Jaja - den er god med dig! Bare vent - om 2 uger er den lige så tam som
sidste år ;-b

Hvis du vil have en større cykel så kig engang på www.surferduuude.subnet.dk

Ude til marts,
Niels

Fra : Pusterummet

Dato : 09-02-02 18:53

du mener en seca er mere ond?

Fra : RacerNiels

Dato : 10-02-02 20:25

"Pusterummet" <pust.vade@os.dk> wrote in message
> du mener en seca er mere ond?

By miles, mand!! ;-D

Den er da benhård, og det ved Tommy også godt, men nu er den altså til salg
da jeg i et øjebliks sindsyge har fået tankerne hen på en
bøsserøvsrække4'er.... suk....

Sååå.... www.surferduuude.subnet.dk

Niels, der iøvrigt liiiiiige var en tur ude og lufte en CBR6000000 idag

Fra : S.G

Dato : 09-02-02 20:36

Fer få mig nu addet på din icq liste din and...
56265317

Fra : Foo Bar

Dato : 10-02-02 16:55

> weeeeeeeeiiiiiiiiiiiii - klik -
weeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii -
> klik - weeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
>
> Er på gaden igen ! ))))))))))))))))))))))))))))

Vil gerne tilslutte mig Tommy's begejstring! Har lige været på gaden for
første gang i år - og kan ikke lige komme i tanke om noget sjovere man kan
lave med (så meget!) tøj på!(?)

På med 'hjelmhåret' (og tak til George Clooney for at promovere
'gryde-garnet' som værende trendy!) - og klippekortet i sommerhi. Med mindre
det begynder at sne, så er jeg færdig med at køre med offentlige
transportmidler for laaaang tid...

Claus,

Fra : Johnny Jensen

Dato : 11-02-02 21:37

Hey I der,

"Foo Bar" <noone@nowhere.com> wrote in message
> Vil gerne tilslutte mig Tommy's begejstring! Har lige været på gaden for
> første gang i år - og kan ikke lige komme i tanke om noget sjovere man kan
> lave med (så meget!) tøj på!(?)

*grummel*... og her går man så og venter på at værkstedet skal blive færdig
med den skade jeg lavede i september.. Ja, I læste rigtigt.. Den har stået
på værksted siden d. 30/9-2001... Suuuuuuk... Lorte Suzuki importør...

Ahhhh.. Det var godt at få luft..

Hygge
JJ - der glæder sig til at vise herrekværnen frem for de misundelige
blikke..