erotisk mad
Fra : Sofie

Dato : 08-02-02 23:35

hej med jer!!

inspireret af det snart er Valentins dag, vil jeg gerne have nogle
opskrifter på erotisk mad ... og gerne noget der ikke "kun" er kaviar og
hummer - er der nogen der kender til nogle steder hvor man kan få sådanne
opskrifter

Sofie

--
Besøg www.Familiemad.dk

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 09-02-02 04:59

"Sofie" <fie@mash4077.dk> skrev följande i meddelandet...

> [...]
> opskrifter på erotisk mad ... og gerne noget der ikke "kun" er kaviar
> og hummer - er der nogen der kender til nogle steder hvor man kan

Vi har lige har et indlæg med subj. for ca. 3 uger siden.. som hermed
følger...

Skal du forføre en eller anden - fx din partner - er måltidet et
godt sted at starte. Der findes adskillige kogebøger, der har helliget
sig begrebet 'erotisk kogekunst', men du kan naturligvis også finde
erotiske madopskrifter på nettet.

Fx på den danske side 'Det erotiske køkken', hvor du kan lære at
tilberede den komplicerede ret 'Fyldte chilier i nøddesovs' eller den
lidt mindre ambitiøse 'Pipián'. Begge retter stammer fra det
mexikanske køkken.

En anden side om erotisk mad er den amerikanske 'Erotic Cuisine',
som giver gode råd om madlavning og spisning på en erotisk måde -
og opskriften på 'The Better Than Sex Cake'.

Det erotiske køkken:
www.od.dk/OD_grupper/madopskrifter/erotiskmad.htm

Erotic Cuisine:
www.whatwomenwant.com/eroticcuisine2.html

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Fra : Mick FTW

Dato : 09-02-02 14:03

Jeg kommer gerne og spiser sammen med dig...
Mvh
Mick

Fra : Flemming

Dato : 09-02-02 18:38