Skærme
Fijala 3554
Samsung, ATI, varme og XP`?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-02-02 22:01

Hej

Jeg har lidt problemer... Min Samsung 900SL+ har i langt tid vist et "slør"
i billedet.. Fx hvis man skriver her, er der ekko i billeder, mod højre..

Jeg har hørt om andre med problemet, hvor de mente det måske var driverne
til ATI under XP....

Jeg har et ATI Radeon 64 DDR vivo kort tilsluttet til skærmen...

Men jeg har stadig ikke rigtigt fundet kilden til fejlen...

Nu prøvede jeg lige for sjov, at kigge en kortkøler (2*8cm blæsere) oven på
skærmen.... Nu er det sku forsvundet stille og roligt...

Gad vide om den bliver for varm?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-02-02 23:52

> Nu prøvede jeg lige for sjov, at kigge en kortkøler (2*8cm blæsere) oven

> skærmen.... Nu er det sku forsvundet stille og roligt...

Nu har den kørt et par timer med blæseren "monteret" på skærmen... Der er
stadig ikke kommet nogen tegn på ekko....

Så mon ik den bliver for varm?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-02-02 23:55

> Så mon ik den bliver for varm?

Hm, kom til at sende for hurtigt.. Jeg er for vandt til ctrl+enter

Hvis jeg måle temperaturen over skærmen er den nu 21 grader. Rumtemperaturen
her i rummet er 21 grader.

Prøv evt at se tråden fra den 2/2

Hvor jeg målte temperaturen til 45 grader.

Fra : Søren Beltofte Søren~

Dato : 28-02-02 20:23

Suspect. Er det et generelt problem for Samsung? Min storebrors 950NF har et
lignende problem i Windows 2000, men altså ikke i Win98.