Binarer - hvad gør man?
Fra : Henrik Krogh

Dato : 08-02-02 20:10

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvordan man .... jeg prøver
igen - I binarer.dk er der en venlig sjæl der har lavet en liste med
opslag med forskellige funktioner i exel.
Hvordan får jeg den kode omsat til noget fornuftigt og til at ligne et
exel ark
venlig hilsen
Henrik Krogh

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-02-02 20:43

Henrik Krogh <henrik.krogh@bigfoot.com> wrote:

> Hvordan får jeg den kode omsat til noget fornuftigt og til at ligne et
> exel ark

gem artiklen som text og drop filen på Stuffit Expander

<icq:131382336>

Fra : Jesper

Dato : 08-02-02 20:43

> [...]

> opslag med forskellige funktioner i exel.
> Hvordan får jeg den kode omsat til noget fornuftigt og til at ligne et

Jeg må formode at du forsøger at bruge Suppen til binaries. Den kan ikke
parse binaries, så derfor gemmer du de binære indlæg og kyler på
expander. Er det multipart skal det navngives som 01 02 03 osv og smides
i samme mappe, når du trækker første indlæg til expander klarer den
resten. Ellers må jeg varmt anbefale YA Newswatcher 5 til binaries
generelt og Diiva til billeder.
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : Henrik Krogh

Dato : 08-02-02 21:23

Takker for hurtigt og klart svar