intercom??
Fra : S B

Dato : 08-02-02 19:11

Hvor køber man et fornuftig intercom anlæg, som man selvfølgelig kan snakke
over, men også høre musik fra radioen/CD'en.
Det med at kunne snakke med alle andre MC'er er fuldstændig ligemeget, jeg
kender ikke andre alligevel *snøft*

Søren

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 08-02-02 23:31

"S B" <sfb@privat.dk> wrote in message
> [...]
> over, men også høre musik fra radioen/CD'en.
> Det med at kunne snakke med alle andre MC'er er fuldstændig ligemeget, jeg

Hmmmmm....
der er mange andre der befærder vejene på MC og nogle der bruger også en CB.
men der er et firma der har intercom der virker ...... dog er det dyrt...
JM www.jmcorp.com (det er dem der bygger det til Goldwing modellerne
ihvertfald delene til at bygge ind i hjelmen...)
de har alt til det også cb.. kig lidt jeg kan sige god for lyden indtil 180
KmT.
Steno
GL1100

Fra : S B

Dato : 09-02-02 00:58

> [...]
> modellerne ihvertfald delene til at bygge ind i hjelmen...)
> de har alt til det også cb.. kig lidt jeg kan sige god for lyden indtil

Ja dyrt er det, men hvis det virker er det vel en udgift man må tage med,
findes der danske forhandler af det eller skal men selv tage kontakt med
firmaet

Søren

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 09-02-02 08:08

> [...]
> findes der danske forhandler af det eller skal men selv tage kontakt med

jeg aner det ikke.... tony markland i sverige måske... jeg ville tage
kontakt til firmaet .
Steno

Fra : Jakob Barfod

Dato : 11-02-02 11:20

"Steen Holmgaard" <holmgaard@fakse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ihvertfald delene til at bygge ind i hjelmen...)
> de har alt til det også cb.. kig lidt jeg kan sige god for lyden indtil

Hej Steen -

Det ser interessant ud. Ved du, om der er nogen forhandlere i Danmark? Det
så ikke sådan ud på deres hjemmeside.

Smider du i øvrigt ikke en anmeldelse af anlægget under "produkt"-siderne på
www.dmcn.dk?

--
Jakob
DMCN#479

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-02-02 23:11

"kender ikke andre alligevel *snøft*"

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor. Men du skal da være velkommen til at
lære os at kende

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : S B

Dato : 11-02-02 02:45

> "kender ikke andre alligevel *snøft*"
>
> Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor. Men du skal da være velkommen til
> [...]
Går nu nok for stærkt i jeres klub, til at jeg kan følge med på en Suzuki
burgman 400.
Ellers mange tak for tilbuddet Henrik

Søren
p.s. jeg bor lige uden for Århus

Fra : Jakob Barfod

Dato : 11-02-02 11:12

"S B" <sfb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man et fornuftig intercom anlæg, som man selvfølgelig kan
snakke
> over, men også høre musik fra radioen/CD'en.

Hej Søren -

Jeg synes helt bestemt, du skulle kigge på anlæggene på www.autocom.co.uk og
købe eet, der passer dig. De anlæg får nemlig ros mange steder, men der er
ikke nogen her fra d.f.m., der har købt et endnu - eller anmeldt et, i hvert
fald, og det kunne du jo passende være den første til at gøre

--
Jakob