Anden form for include?
Fra : Hubba Bubba

Dato : 08-02-02 16:45

Jeg har et webhotel uden ASP, SSI og PHP. Er der nogen måde, hvorpå jeg kan
gøre brug af en include-lignende funktion? Jeg vil gerne lave det sådan, at
top og bund er det samme på alle sider, så jeg ikke behøver ændre det hele,
hvis nu jeg vil have en lille tilføjelse i bunden på alle siderne.

Kan det lade sig gøre?

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 08-02-02 17:22

"Hubba Bubba" <hubba@bub.ba> skrev
> [...]
hele,
> hvis nu jeg vil have en lille tilføjelse i bunden på alle siderne.

Ja, med JavaScript. Husk dog, klienter hvor JavaScript er slået fra ikke vil
kunne se det...

http://html.dk/artikler/00001/ (Fra midten og nedefter)

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : SE

Dato : 09-02-02 06:54

>Kan det lade sig gøre?

iframe

Fra : Jonas Nielsen

Dato : 16-02-02 17:03

Nemmeste måde er at køre hele dit site (dvs. hver enkelt side) igennem et
phasnoget-modul, som så parser det og tilføjer hvad der nu skal til.
Du kalder så bare modulet med den ønskede side som en parsed-var, og så
skulle den være hjemme.

</izmkr>