Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF fil som baggrundi Word.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-02-02 16:12

Lidt tricky ?.

Jeg har en PDF fil der er lavet brevpapir af.

Hvis jeg nu ønsker at bruge det som brevpapir, bare i Word, hvis man sender
breve som emails, hvordan får jeg PDF'en lavet om til noget brugbart ,og
hvordan indstiller jeg Word?

Go weekden.

Kim Jørgensen

Fra : Ninzen

Dato : 08-02-02 16:36

Kim Jørgensen <k7@get2net.dk> wrote:

> [...]
> breve som emails, hvordan får jeg PDF'en lavet om til noget brugbart ,og

Kan du ikke sige save as JPG til PDF'en.
Og så i Word sige
Format - Background - Fill Effects - Picture - Select File.

Det kan jeg ihvertfald godt her på min Mac med Acrobat 5.0.
Den fulde pakke. Jeg ved ikke om Readeren giver mulighed for at gemme i
andre filformater som word kan læse.

Selv Go' weekend

--
Venlig hilsen Nina