Notartestemente opskrift her .......
Fra : Ole

Dato : 08-02-02 15:56

Du kan selv skrive dit eget testamente og bestille tid hos Notaren(en
kontordame) på Dommerkontoret
pris 300 kr.

TESTATOR: Dit navn
Din adresse
Din cpr-nr.

NOTARTESTAMENTE

§1.
Herved bestemmer ovenstående testator, der ikke tidligere har oprettet
testamente, der ikke er gift og aldrig har været gift, der ikke efterlader
sig livsarvinger eller børn efter sådanne, ej heller adoptivbørn eller børn
efter sådanne, bestemmer herved som min sidste vilje, at værdierne i mit
dødsbo skal fordeles på følgende måde:

§2.
Mine likvide aktiver inclusive værdierne fra X-Bank-Pension m.v., samt
Andelsbeviset i Andelsboligforeningen XXX skal tilfalde således:
Den der skal arve dig skrives her

§3.
Mit indbo og løsøre skal fordeles/sælges i XXX butikker, øvrige værdier
sælges og provenuet indgår i, som anført under §2.

§4.
Af mit dødsbo, skal forlods udredes så meget, som brænding og nedsættelse af
urnen i de ukendtes grav på XXX Kirkegård koster. Ingen offentlig myndighed
må anvende mit lig til forsøg, ingen obduktion eller udtagelse af ligdele
eller dele deraf.

§5.
Til som eksekutor at behandle mit bo indsætter jeg en advokat der udpeges af
XXX den der skal arve, der sammen med for samme som medhjælp skal forestå
afhændelsen af min andelsbolig og varetage istandsættelse og klargøring i
forbindelse med salg.

§6.
Dette testamente underskrives for notaren i to ligelydende eksemplarer og
det betyder, at hvis mit eksemplar bortkommer, skal mit dødsbo fordeles på
baggrund af en afskrift eller fotokopi af den genpart, der opbevares hos
notarialvæsenet.

XXX-by, den 08. februar 2002

Dit navn

--

vh
ole

SPILD IKKE DIN TID !
med at svare på mailadressen, gør du det alligevel får du problemer