3 spørgsmål om ATI 8500LE
Fra : Mr. X

Dato : 08-02-02 14:28

Hejsa NG.
Jeg har netop installeret mit Radeon 8500LE.

1. spørgsmål:
Jeg har Flight Simulater 2002, men når jeg kigger ud på de smukke bygninger
bliver nogle af bygninger blå! Hvad går der galt der?

2. Jeg har købt mit kort hos http://www.imw.dk/hardwframe.asp hvor der er et
billede af et rigtigt ATI 8500LE, men da jeg fik det sendt var det lavet af
XpertVision. Skal jeg smide det tilbage til dem, eller er der ikke den store
forskel?

3. Hvad dælen er HyrdaVision?!

Jeg sidder på en: 1.4Ghz. Thunderbird, Soletek 75-DRV, 256 DDR Kingston og
så Radeon 8500LE

Mvh. Steffen

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 08-02-02 15:12

Hej !

Der har været lidt bøvl med FS2002 - kig evt forbi www.rage3d.com for nyeste
drivers - méner det er fixet !

XpertVision kortene er i min mening fremragende - ikke mindst fordi kortene
i 9/10 tilfælde er produceret af ATI selv og har 3.6ns RAM. Mit kan uden
problemer clockes til 287/272 Mhz.

HydraVision er så vidt jeg husker - en software løsning der forbedrer brugen
af 2 skærme !

mvh. Uffe

--
~Jeg søger arbejde - Datamatiker + CCNA læs mere på www.callesen.tk~

Fra : Steffen

Dato : 08-02-02 17:14

Hejsa!
Tak for dit svar Jeg har forresten et til:
Kan jeg bruge ATI's egne drivere fra deres hjemmeside, for der står hvis det
er "Powered by ATI" (Hvilket mit er) ifg. ATI's hjemmeside kan jeg ikke.

Mvh. Steffen

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 08-02-02 19:27

Det skal du slet ikke bekymre dig om - Hvis du kigger på dit kort vil du
sikkert se at der står ATI over alt på det - Derfor er det også lavet af ATI
selv. Det gør dog ingen forskel driverne er de samme uanset hvilken
fabrikant du køber fra. Snup den version der hedder 6025 (hvis du da kører
XP) den er den bedste lige nu.

Kan iøvrigt anbefale dig at bruge forum'et på Rage3D så er du en ATI guru i
løbet af ingen tid

Fra : Thomas

Dato : 09-02-02 15:32

"Uffe S. Callesen" <usc@os.dk> skrev i en meddelelse
> HydraVision er så vidt jeg husker - en software løsning der forbedrer
brugen
> af 2 skærme !

Ja, det gør det meget lettere at have med at gøre, når man har to skærme
tilsluttet. Du får to ekstra knapper i øverste højre hjørne, hvor du
tidligere kun havde 3. Her kan du så maksinere vinduet på den ene skærm
eller over begge skærme. Det er dog ikke nødvendigt for at bruge 2 skærme.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet