Software opdatering nye Ericsson telefoner~
Fra : Jonas

Dato : 08-02-02 13:18

Hej Gruppe

Hvor får man opdateret software til sin nye Ericsson telefon ? (T68)

Spørgsmålet går altså på hvor opdateringen foregår.

Man kan indlevere sin telefon i næsten alle telebutikker. (Bluetel, TDC
osv.)
Men de skal sende telefonen videre og så skal man vente en uge !!!
Det er jo helt uacceptabelt

Så hvor ligger selve den biks der foretager softwareopdateringen ?
Og hvis der er flere. Er der en i nærheden af Århus ?

På forhånd tak.
--
-----
-----

Fra : Fischer

Dato : 08-02-02 13:38

> Men de skal sende telefonen videre og så skal man vente en uge !!!
> Det er jo helt uacceptabelt.

Ja, det er jo helt vildt !!!
Godt nok kan man sikkert låne en erstatningstelefon, men det er nok en eller
anden skod Ericsson A1018 som stort set kun kan bruges til at ringe med !!!
Så en HEL UGE hvor man skal undvære sit dyre legetøj og stor set KUN kan
ringe og SMS'e til husbehov.
Hvor er menneskerettighedsdomstolen når man har brug for den?

Er der noget der hedder mobilmani?

*Fischer

Fra : Jonas

Dato : 08-02-02 13:52

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> ringe og SMS'e til husbehov.
> Hvor er menneskerettighedsdomstolen når man har brug for den?

Hva er nu det for en plat kommentar ?

Jeg spørger pænt om der er nogle der ligger inde med oplysninger
om den fysiske placering af servicecenteret hvor de opdaterer software.

Og så skriver jeg i en bisætning at jeg synes det er for dårligt at det skal
tage en uge!
Det er 7*24 timer for en simpel opdatering, der måske typisk tager 10-15 min
inkl. alt.

> Er der noget der hedder mobilmani?

Er der noget der hedder
jeg-skal-svare-på-nyhedsindlæg-uden-at-have-noget-at-sige-mani.

--
-----
-----

Fra : Fischer

Dato : 08-02-02 15:33

> Hva er nu det for en plat kommentar ?

Ja - sikke noget!
Hvorfor kan vi ikke bare hele tiden være dybt seriøse og ikke drille
hinanden.

> [...]
> om den fysiske placering af servicecenteret hvor de opdaterer software.
> Og så skriver jeg i en bisætning at jeg synes det er for dårligt at det

Ordret skrev du: "Helt uacceptabelt".
Jeg kom blot til at sætte din "situation" lidt i relief. Dit problem virker
en smule luksuriøst i en verden hvor der hver dag dør 24.000 mennesker af
sult.
Jeg indrømmer. Min kommentar var fuldstændig overflødig, men var helt klart
dit ordvalg der "triggede" mig. Og havde jeg svaret på dit spørgsmål, så
havde du såmænd også fået det.

*Fischer

Fra : Nick Christensen

Dato : 08-02-02 17:47

> Ordret skrev du: "Helt uacceptabelt".
> Jeg kom blot til at sætte din "situation" lidt i relief. Dit

Og så vil jeg da lige tilføje, at det er "normalt" at vente en 1 uge eller
endnu længere for at få sin telefon tilbage fra opdatering.

Er der så nogen værksteder der har den service at man bare kan komme ind
og lige vente en halv times tid. Ja, det er så noget andet.

Nå men, god weekend :)

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Bill

Dato : 08-02-02 21:15

Du kan få din telefon opdateret hos TELESERVICE, Egesagervej 16,1.
Det er Ericsson's services center i Århus. Telefonen opdateres gratis i ca.
11/2 år efter produktionsdatoen.
Der tager mellem 15 og 30 min. afh. af telefon og ventetid.
Bill

Fra : ::j::o::k::u::m::

Dato : 08-02-02 23:40

Tusind tak, Bill