Stel fra CBR1000F fra 1989 og stel fra CBR~
Fra : Carlo Pedersen

Dato : 08-02-02 12:04

Hej vi sidder og kikker på det tyske marked og har fundet et godt tilbud til
en kammerat og vil lige høre om der er nogen der ved om man kan sætte motor
og kåbedele ja faktisk alt fra en CBR1000F fra 1995 over på et stel af samme
type men bare fra 1989

På forhånd tak
Carlo Pedersen

Fra : albert

Dato : 10-02-02 13:21

Først en stor forskel: Du kan ikke tage en SC21 motor og smide i en SC24
uden problemer (eller omvendt), da kølevandet kommer ud forskellige steder
på det to. Men da I også skifter kåbe, burde dette ikke volde problemer.

Hvis du går ind på den franske microfische side (kan ikke huske linket) vil
man på stellene kunne se, at der er andre monteringsbeslag til kåbe. Dette
må dog være noget en fagmand kan klare.

Og så det positive : Jysk MC i Horsens har skiftet et stel på en total
skadet SC21. De kunne kun få et SC24 stel, og det lykkedes da. Dog var der
noget med en batterikasse mv der ikke lige passede, men det fik de passet
til.

Altså : Det kan lade sig gøre, men der skal nok lige laves et par beslag
mv...

God fornøjelse med skattesvindleriet

mvh Albert

Fra : Pernille

Dato : 11-02-02 04:14

"albert" <albert@DONT.SPAM.ME> skrev i en meddelelse

> God fornøjelse med skattesvindleriet

Det hedder ikke skattesvindel.....det hedder " Aktiv Nødværge " når det har
noget med skattevæsenet at gøre...

Claus

Fra : Morten Dahl

Dato : 11-02-02 06:43

> [...]
> uden problemer (eller omvendt), da kølevandet kommer ud forskellige steder

Hmm det er ikke værre end (ved SC24 i 21stel) at højre inderkåbe skal
modificeres en lille bitte smule. Vi foretog processen i sommers da en
makkers SC21 smed 2 stempler (ud gennem siden af blokken med 11Komdr. i
6gear)

-
Morten Dahl

Fra : albert

Dato : 11-02-02 17:51

> [...]
> modificeres en lille bitte smule. Vi foretog processen i sommers da en
> makkers SC21 smed 2 stempler (ud gennem siden af blokken med 11Komdr. i

11k omdr i 6 gear - hmm, hvis min kunne trække derop (det kan den langtfra),

ville det være pænt over 300 på speedo. En total motorblokade ved den fart
lyder
ikke som noget der er rart

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-02-02 18:03

I et anfald af ekstremt overmod skrev Morten Dahl:
....Vi foretog processen i sommers da en
> makkers SC21 smed 2 stempler (ud gennem siden af blokken med 11Komdr. i
> 6gear)

Ved 30 km/t?
Fy fa'en, det må have været ubehageligt Blokerede baghulet ikke?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : METTE HOLDGAARD

Dato : 13-02-02 11:06

Min cbr1 er fra '89 og er en sc24 fra fødsel,den er fra forhandler bygget om
til en '96 model efter en skade, jeg forstod på forhandleren der ikke var
noget told på det ,da det er samme model (sc24)
mvh.
John Rogde
albert <albert@DONT.SPAM.ME> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c666607$0$252$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...