Outlook 2000 - autoopkald?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 08-02-02 11:20

Når jeg sender og henter post, er mit modem - via IE? - sat til 'selv'
at ringe op til ISP ('Dial whenever a network connection is not
present'). Når så al post er afsendt/hentet, afbryder jeg naturligvis
straks internetforbindelsen.

Men undertiden dukker 'opkaldspanelet' så igen op på skærmen - og er
ikke til at få væk igen, med mindre jeg quitter Outlook helt.
Ret irriterende: Efter min mening burde 'Dial whenever....' kun agere,
når der konkret skal sendes/modtages data!

Har andre oplevet lignende?
Kan det ændres??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-02-02 12:06

"Hans H.V. Hansen" <h2vh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ret irriterende: Efter min mening burde 'Dial whenever....' kun agere,
> når der konkret skal sendes/modtages data!

Er Outlook sat til selv at checke for mail med et givent interval. Så kunne
det jo være derfor der skal ringes op?

Jan

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 08-02-02 17:58

Jan Kronsell <adsl43631124@wanadoo.dk> wrote:

> Er Outlook sat til selv at checke for mail med et givent interval. Så kunne
> det jo være derfor der skal ringes op?

Nej!
--
med venlig hilsen