Hjælp: Medl of honor!!!
Fra : Dannie Andersen

Dato : 08-02-02 09:33

Er der ikke en som kan hjælpe mig, jeg har fået installeret medal of honor,
Men hvordan kommer jeg lige igang med spillet, jeg har gået træningsbanen
igennem, og ud igennem den røde dør der er til sidst som han fortæller at
man skal gøre, men nu er det sker, jeg starter bare forfra på træningsbanen.
Er der nogle der kan fortælle mig hvad der er galt, er det spillet eller
gøre jeg noget forkert.

med venlig hilsen

Dannie (doa@c.dk)

Fra : Mogens

Dato : 08-02-02 10:06

On Fri, 8 Feb 2002 09:33:27 +0100, "Dannie Andersen" <doa@c.dk> wrote:

> [...]
>Er der nogle der kan fortælle mig hvad der er galt, er det spillet eller

Hej

Efter træningsbanen, så kik på Europa kortet.
Nede i venstre hjørne af kortet ( Nord Afrika )er et navn
dukket op. Klik på det, så starter den første mission og
så kører det automatisk herfra.

Mvh Mogens