Mac i Fredgaard
Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 08-02-02 06:17

Det ligner en ganske høj profilering af Mac på Fredgaards nye
hjemmeside.

http://www.fredgaard.dk/

--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-02-02 07:07

> Det ligner en ganske høj profilering af Mac på Fredgaards nye
> hjemmeside.
>
> http://www.fredgaard.dk/

ikke just omniweb venlig

<icq:131382336>

Fra : Lars Myrup Lassen

Dato : 08-02-02 09:40

Netscape Communicator 4.79 kløjs i den
(java-script error), mens MS IE 5 virker.

vh Lars Myrup Lassen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-02-02 10:18

Lars Myrup Lassen <"lars_myrup_lassen<nospam>"@tdcadsl.dk> wrote:

> Netscape Communicator 4.79 kløjs i den
> (java-script error), mens MS IE 5 virker.

Ie 5.1 under mac OS X virker skam også fint, men hvis man ligefrem
promoverer iMac og Mac OS X, kunne man vel også understøtte den næst
mest benyttede browser på Mac OS X...

<icq:131382336>

Fra : Jesper

Dato : 08-02-02 20:10

> Ie 5.1 under mac OS X virker skam også fint, men hvis man ligefrem
> promoverer iMac og Mac OS X, kunne man vel også understøtte den næst
> mest benyttede browser på Mac OS X...

Det kommer an på om det er fordi Fredgaards side ikke opfylder
standarderne eller om det er Omniweb der ikke har installeret dem eller
der er bugs i programmet.
For såvidt Nutscape 4.79 er den jo dybt forældet, ud på møddingen med
den og hent i stedet Mozilla 0.98
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-02-02 20:43

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Det kommer an på om det er fordi Fredgaards side ikke opfylder
> standarderne eller om det er Omniweb der ikke har installeret dem eller
> der er bugs i programmet.

Jeg er ret sikker på at det skyldes omniweb...

<icq:131382336>

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-02-02 09:44

> ikke just omniweb venlig

Hvad er Omniweb ?

--
Ciao Jesper ) http://www.gylling.net/
How do you tell a communist? Well, it's someone who reads

Fra : Karl Antz

Dato : 08-02-02 10:04

> Hvad er Omniweb ?

.... ikke den bedste men så absolut den flotteste OS X-browser.

<http://www.omnigroup.com/applications/omniweb/>

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-02-02 10:26

> Hvad er Omniweb ?

En Mac OS X/Rapsody/OpenStep/NeXTstep browser der udemærker sig ved
lækre features og "stunning" text, hvis man læser meget på skærmen er
den skøn (i det omfang websiderne virker)

- Var det ikke på tide at du smuttede ned efter en Mac OS X licens?

<icq:131382336>

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-02-02 11:52

> [...]
> den skøn (i det omfang websiderne virker)
>
> - Var det ikke på tide at du smuttede ned efter en Mac OS X licens?

Desværre har vi ikke noget udstyr, hvor OS X vil køre fornuftigt.....

Main Street PowerBook 233

Beige G3 233

7500/100 opgraderet til G3/400

+ en masse Mac'er fra 95-96

Fra : Jesper

Dato : 08-02-02 20:19

> Desværre har vi ikke noget udstyr, hvor OS X vil køre fornuftigt.....
>
> Main Street PowerBook 233
>
> Beige G3 233
>
> 7500/100 opgraderet til G3/400
>
> + en masse Mac'er fra 95-96

Med XPostFacto 2.11 kan dit udstyr komme til at køre OS X fornuftigt.

http://eshop.macsales.com/OSXCenter/Download/XPostFacto.img.sit

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-02-02 11:22

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) writes:

> Hvad er Omniweb ?

Mam.

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-02-02 11:23

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> writes:

> Mam.

Eksempel: Når du beder OmniWeb åbne et link i et nyt vindue (æble +
linkklik) sker det i baggrunden.

-j

Fra : Richard Nees

Dato : 08-02-02 11:42

"Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> wrote in message

> Eksempel: Når du beder OmniWeb åbne et link i et nyt vindue (æble +
> linkklik) sker det i baggrunden.

I IE 5 brug shift+command+klik

/Richard Nees

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 08-02-02 15:16

> Det ligner en ganske høj profilering af Mac på Fredgaards nye
> hjemmeside.
>
> http://www.fredgaard.dk/

Ah pis, jeg kan ikke se nogen steder hvor man kan vinde den henne? (folk
med ekstreme klæbehjerner vil måske erindre, at jeg vandt min iMac under
introduktionskampagnen i sin tid på Fredgaards side.)

Jeg håbede ellers lige

anr

"I don't need to be told what to think - by anyone living."
-Ned Flanders

Fra : Peter Gersmann

Dato : 08-02-02 20:22

In article <1f79w09.acgx6r1sa0j06N%mta@mac.com>, mta@mac.com (Michael
Tysk-Andersen) wrote:

> Det ligner en ganske høj profilering af Mac på Fredgaards nye
> hjemmeside.
>
> http://www.fredgaard.dk/

Der står at iMac først kommer til april, og normalt er Fredgaard ikke de der
får sidst - se http://www.fredgaard.dk/dr_mac_nyheder.asp?md=4&nid=4 og klik
på "Den ny iMac, læs mere".

//Peter Gersmann

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 08-02-02 20:52

mta@mac.com (Michael Tysk-Andersen) wrote in message news:<1f79w09.acgx6r1sa0j06N%mta@mac.com>...
> Det ligner en ganske høj profilering af Mac på Fredgaards nye
> hjemmeside.
>
> http://www.fredgaard.dk/

De roder rundt i det med specifikationerne på 700 Mhz iMac modellen.
Den har ikke superdrive og 14450Kr modellen har ikke 256 MB ram. Men
hvis de vil sælge dvd-kombo modellen til 14450kr, så skal jeg da søge
for at blive skrevet op!