Jesus.com?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-02-02 02:26

Vorherretilhest!

"Jesus Lever!" - Ja, tak skal DU have!

Og Han leder åbenbart efter en kone...

Så piger, (dog ikke dig Christina, du _er_ lykkeligt gift!), så kan I ligeså
godt få Jer en seriøs date med Manden Selv. Han præsenterer Sig Selv på:

www.jesus.com

Jeg tror for så vidt jeres evt. seksuelle fortid er ligegyldig, bare I er
ærlige...

Hvis et møde kommer i stand, overbringer i så lige et par spørgsmål fra os
andre?

;-D

Dèn tager prisen for at være den mest bizarre hjemmeside jeg nogensinde har
set...Men skæg er den da...
Også selvom den under "mailbag" helt tydeligt viser at hverken "Jesus" eller
især folk, der kalder sig kristne er blevet ret meget klogere "siden
sidst"...Manden modtager jo konkrete trusler på livet af rablende gale
fanatikere.
Er der een der har en hammer, to brædder og tre søm?

Anders Peter Johnsen