Fortroligheds erklæring!!
Fra : Glenn [Odense]

Dato : 08-02-02 00:59

Hej NG

Jeg er gået hen og fået en god ide, men for at realisere den skal jeg bruge
penge,
flere end jeg er ejer af, så derfor må jeg jo ud og se om jeg kan sælge
idéen.
Men for at ingen skal stjæle min idé, skal jeg have en eller anden erklæring
med
de forskellige kan skrive under på.

Så er det jeg spørger om der er nogle som ved om der ligger en
standard-formular
på nettet, eller kender til hvor man kan finde en?

Og er sådan en god nok til at beskytte idéen, da jeg ikke har råd til at
patentere den.

På forhånd Tak

Glenn

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 11-02-02 01:26

> [...]
> på nettet, eller kender til hvor man kan finde en?
>
> Og er sådan en god nok til at beskytte idéen, da jeg ikke har råd til at

Det var dog trist at ingen viste det.

Glenn