www.lottopower.dk
Fra : Spinner

Dato : 07-02-02 23:45

er der nogen der har en kommentar til dette system? JEg kunne godt tænke mig
at prøve...men....hvad siger I!?

Spinner

Fra : Alladin

Dato : 09-02-02 14:40

bob bob bob
Det hører da vist til under gruppen dk. erherv.direkte salg (mlm) eller
pyramidespil om du vil.
Jeg tro ikke på det, bemærk startgebyr og garantierne er rosenrøde.
Lotte er og bliver HELD, men fair nok hvis man går flere sammen er ens
procentuelle chance for at vinde større, personligt vil jeg da hellere
stable en lotto klub på benene sammen med venner eller kolleger. (så har man
da også det at snakke om)

<3c631534$0$22402$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Bjarne_H

Dato : 14-02-02 03:25

"Spinner" skrev d. 07-02-02 23:45 dette indlæg :
> er der nogen der har en kommentar til dette system? JEg kunne godt
tænke mig
> at prøve...men....hvad siger I!?
>
> Spinner

Jeg er blevet fristet til at prøve det, man bruger jo penge til så meget
andet, og jeg spiller selv lotto i forvejen.

Rækkeprisen i LottoPower er mindre end almindeligt lotto, og endvidere
er gevindstmulighederne meget større, da det er redudcerede systemer man
spiller med i.

Ulempen er medlemsgebyret på kr. 250,00 årligt; men dem tjener man
forhåbentligt hjem igen. Desuden er der jo en lille indtjeningsmulighed
på MLM delen.

For de 650,00 kr. det koster at starte får du 8 ugers spil i alm. lotto
samt onsdagslotto samt medlemsgebyret for det første år. Så jeg mener
ikke risikoen for at alle pengene er brugt dårligere end selv at spille
lotto. jeg ved mere om 8 uger.

Prøv endvidere at besøge: http://rbnh.subnet.dk

Mvh
Bjarne

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-02-02 02:23

"Bjarne_H" <Bjarne_H.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
endvidere
> er gevindstmulighederne meget større, da det er redudcerede systemer

Hvis du har en forsvindende gevinstmulighed hjælper det jo ikke at
gøre den 'meget større'.

Niels

Fra : Bjarne_H

Dato : 16-02-02 11:58

"Niels P Sønderskov" skrev d. 16-02-02 02:23 dette indlæg :
> [...]
> endvidere
> man
>
> Hvis du har en forsvindende gevinstmulighed hjælper det jo ikke at

Muligheden er da til stede - og drømme og håb har vi vel alle lov til at
ha'.

Nogle satser penge på tips, heste, vædemål, aktier, obligatione,
ejendomme o.s.v. - lotto er også en af mulighederne for at tabe vinde.

Vil man være sikker på at ikke at tabe - så la' vær med at spille! - og
la' vær med at prøve noget nyt!

Til dem, der ønsker at spille uden at det koster direkte penge for at
have mulighed for en større gevindst (ud over forbrug af tid og strøm,
slidtage m.m.) så prøv bl.a.:

http://www.komogvind.dk/

Mvh
Bjarne H

http://www.kandu.dk/

Fra : Frode Berg

Dato : 01-03-02 01:53

Dere dansker er merkelige....kan ikke dere se at dette konseptet er
noe som det ligger store muligheter i????
Lottopower kommer til å bli sinnsykt stort, visjonen er worldwide.
Og Lottopower vil også tilby dere mange andre gode tilbud som dere kan
spare penger på. Og jo flere som ønsker å spare penger av deres venner,
jo mere vil dere tjene. F.eks. billigere telefon er nå også mulig å få.
Billigst i Danmark???? Ring til LottoPower og hør for dere selv om dere
ikke tror meg.
Så får dere tilbud om å bli med i toppen..og hva skjer...dere begynner
å grine over en så "lille" innsats som 650,- og en forsvinnede liten
sjanse for å vinne allikevel.
Hele verden kommer jo under dere, dere MÅ jo tjene mange penger....selv
om dere IKKE vinner.

Nei, ta kontakt med lottopower idag, meld dere inn.

Mvh Frode Berg

Fra : Frode Berg

Dato : 01-03-02 01:59

"Frode Berg" <frodekberg@c2i.net> wrote in message

> [...]
> om dere IKKE vinner.
>
> Nei, ta kontakt med lottopower idag, meld dere inn.

LES OG TENK: DERE DANSKER...TA LÆRDOM

5 enkle grunner hvorfor de fleste aldri blir velstående!

Grunn nummer 1: Det å unngå å starte

De fleste ønsker IKKE å vente på suksess. Men samtidig er DE VILLIGE
TIL Å VENTE FØR de engasjerer seg på Veien Til Suksess.
Ser du problemet ? Jo lengere de venter, jo senere oppnår de
suksessen og livsstilen de lengter etter. Mange venter på at alt
skal ligge til rette FØR de starter, og således så starter de aldri.
Inget løp ble noen gang vunnet (eller gjennomført) av de som
aldri forlot startposisjonen. Ikke vent, start i dag på din Vei
Til Suksess !

Grunn nummer 2: Det å være finansiellt uvitende

Hjørnestenen i all velstand er forståelsen av aktiva og passiva.

Forskjellen er denne: Aktiva putter penger i din lomme,
passiva tar penger ut av din lomme. Mange tror at deres hjem, bil
og andre eiendeler er aktiva. Faktum er at disse ting koster deg penger,
de skaper ingen inntekt. Selv om du er gjeldfri så har du utgifter på
disse eiendeler. Når du får mer penger inn av din verdiskapning enn
du må betale for dine forpliktelse, først da vil du bli finansiellt fri.
Hvordan kan folk flest oppnå dette ?

Grunn nummer 3: Det å fokusere på linjær inntekt i stedet for en passiv
inntekt

En multimillionær som ble intervjuet sa følgende: Dersom du ikke tjener
penger når du sover, da vil du aldri bli rik ! Linjær inntekt er hva du
får nå du går i 8-16 jobb. Du jobber en time og får betalt for en time.
Når du IKKE jobber så får du IKKE betalt. Passiv inntekt er hva du får
når du gjør jobben EN gang, og får betalt gang på gang !
Det å investere din tid eller penger i noe som gir deg betalt gang
på gang er din Vei Til Suksess

Grunn nummer 4: Det å ikke forstå, eller benytte systemet for å tjene
penger

Svært mange engasjerer seg i nettverksmarkedsføring, hvilket viser seg
å være den forretningsformen som skaper flest velstående personer
verden over.
Nettverksmarkedsføring gir deg en passiv inntekt. Du får betalt når du
sover. Mange unnlater å bruke SYSTEMET som disse selskapene har
utformet, eller de forsøker å utforme sitt eget system.
Begge deler ender med fiasko. Benytt SYSTEMET for å få suksess.
Et SYSTEM som andre som har oppnådd suksess i selskapet har utviklet,
og du kan bli mer velstående enn du kan drømme om.

Grunn nummer 5: Det å ikke være tålmodig nok

For å avslutte et løp så må du forlate startposisjonen og gjennomføre
løpet, helt til mållinjen. De fleste feiler fordi de ikke starter,
eller så benytter de ikke SYSTEMET underveis. For å bli velstående
og suksessfull så må du være tolmodig og utholdende nok til å nå
mållinjen. Det er ikke nok bare å starte, du må også avslutte.
Dette høres ut som en selvfølge, men er dessverre grunnen til at de
fleste mislykkes.
Kun ved å være den lille prosentdelen av befolkningen som er villig
til å utføre disse 5 grunnene så vil du ha mulighet for suksess.
Det vil ta deg noen timer i uken i 1 til 3 år å gjøre det som 95%
av befolkningen ikke er villig til å gjøre, men om 1 til 3 år kan
du gjøre det som 95% av befolkningen ikke kan, eller har råd
til å gjøre ! Start i dag, og fullfør det løpet du begynner.

Budskapet: Kom i gang.....

Fra : Jonathan Stein

Dato : 01-03-02 14:18

Frode Berg wrote:

> Dere dansker er merkelige....kan ikke dere se at dette konseptet er
> noe som det ligger store muligheter i????

Nej - jeg kan _ikke_ se hvordan man kan få større udbytte ved at lade et
firma (og evt. pyramide-deltagere) score en del af de penge, man ville have
spillet Lotto for!
Dansk Tipstjeneste lader en bestemt procent-del af indsatserne gå tilbage
som gevinster. Lad os sige 40%. Det betyder, at spiller man for 100 kr, vil
man i gennemsnit vinde 40 kr. Hvordan kan det forhold blive bedre af at
blande andre ind i spillet?

M.v.h.

Jonathan

--
Start med PHP, Perl eller JSP uden at omskrive al din gamle ASP-kode.
jsp-hotel.dk tilbyder nu Chili!Soft ASP på alle hoteller.

Fra : Frode Berg

Dato : 01-03-02 15:17

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote in message

> [...]
> man i gennemsnit vinde 40 kr. Hvordan kan det forhold blive bedre af at

Så du har problemer med å se inntektsmulighetene har, hmmm.

Ser du ikke at dersom du får med deg 5 venner til å¨spille lotto,
spiller du selv gratis lotto.
Tror du ikke dine venner også kunne tenkt seg å spille gratis lotto
også? Jo, selvfølgelig vil de det, så de skaffer deg 5 andre venner
igjen.
Og hva skjer da???
Du får jo betalt for å spille lotto....

Da kan du jo spille både i Lottopower og i butikken for den samme sum
for den sum som du ellers ville ha spilt for om du bare spilte i
butikken.
Mener du forsatt at du da ikke får bedre odds av å bli med i LottoPower,
kan jeg ikke hjelpe deg.

mvh Frode Berg

Fra : Jonathan Stein

Dato : 02-03-02 23:27

Frode Berg wrote:

> Ser du ikke at dersom du får med deg 5 venner til å¨spille lotto,
> spiller du selv gratis lotto.

Hvis det skal hænge sammen, må det jo betyde, at når man betaler 100 kr,
spiller man ikke Lotto for mere end ca. 80 kr. Hvis jeg fik mine fem venner til
bare at spille almindeligt Lotto for 80 kr, og give mig de 20 kr, kunne jeg selv
spille Lotto for 80 kr - og stikke 20 kr i lommen!
Hvorfor skulle mine venner give mig 20 kr? - Tja hvorfor skulle de spille med i
"Lottopower"? I "Lottopower" kan de selv spille gratis, hvis de finder fem andre
- det kan de også, hvis de finder fem andre, der vil give dem 20 kr om ugen...
Det er en ren pyramide, og i 13-14 led er alle mennesker i hele verden med! -
Eller med andre ord, vil det ret hurtigt blive svært at finde nye medlemmer, og
så sidder man bare tilbage og betaler for andres Lotto-spil.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Alladin

Dato : 04-03-02 10:09

Jo jeg kan godt se konceptet.

Find 5 venner der finder 5 venner o.s.v
5 i10 potens = 9.765.625 altså 10 led og HELE DANMARKS befolkning er med 2
gange hvis du siger 5 i 13potens = 1.220.703.100 ca. 1/3 af jordens
befolkning og i 14 potens/led er det over 6 milliarder.
Lad os håbe vi bliver indvaderet af en helvedes masse grønne mars mænd, så
vi er nok til at spille pyramidespil.

Fra : Frode Berg

Dato : 04-03-02 15:25

"Alladin" <ab@a.dk> wrote in message

> [...]
> befolkning og i 14 potens/led er det over 6 milliarder.
> Lad os håbe vi bliver indvaderet af en helvedes masse grønne mars mænd, så

Så flink du har vært til å regne. Som i alle MLM selskap, så kan IKKE
alle
lykkes, det vet vi som jobber med MLM.
Det har sikkert aldri du gjort.
Utregningen din her holder dessverre ikke helt stikk. I lottopower er
det
mulig å kjøpe så mange andeler man vil, og folk vil kjøpe andeler flere
ganger
Jeg kjenner folk som har kjøpt 26 andeler, mange kjøper 6 andeler, men
de
fleste kjøper en andel til å begynne med. Og kjøper flere siden.

Men det er ikke det som er selve poenget her...

Her får du servert en god businessmulighet, hva du PERSONLIG velger å
gjøre
med den mulighet er helt opp til deg selv.

Nå er jo Danmark det første landet ut og ALLE andre mennesker i ALLE
andre land
kommer jo under dere dansker, dere har jo alle forutsetninger for å
lykkes.
Bryr du virkelig om noen i Sverige eller Norge betaler 20,- eller 50,- i
uken
for å bli med på å lottolag? De har jo gått inn med øyne åpne og det
verste som kan skje er at du må betale et minimalt beløp hver uke for å
ha tilgang til denne business mulighet. Og selv om du ikke skulle noen
kan klare å verve noen så vil du tjene på å bli med i LottoPower.
For LottoPower er mer enn bare Lotto.
De gir deg også andre tilbud som du kan SPARE penger på. Allerede nå
etter
kort tid i Danmark tilbyr de sine medlemmer de beste tlf.abo. i Danmark.
Og flere tilbud vil komme, så dette er en vinn-vinn situasjon uansett.

Så ta kontakt med LottoPower og start opp din business idag...
Dere har en unik mulighet her.

Mvh Frode Berg

Fra : Jonathan Stein

Dato : 04-03-02 16:25

Frode Berg wrote:

> Så flink du har vært til å regne.

Ja - ser du det som et problem, at man begynder at regne på mulighederne i
konceptet?

> Som i alle MLM selskap, så kan IKKE alle lykkes, det vet vi som jobber med MLM.

Jeg tror nogen seriøse MLM'ere vil være uenig. Men det her handler ikke om MLM -
det er rent pyramide-spil. Den eneste indtjening ligger i at skaffe nye ofre til
pyramiden - og det må naturligvis gå galt på et tidspunkt, når der ikke er flere,
der dummer sig.

Intet af det, du skriver, ændrer på, at det er en _dårligere_ forretning at
spille Lotto gennem "Lottopower" end at gå ned til den almindelige forhandler.
At man "får lov" til at platte andre mennesker, ser jeg ikke som en fordel. Og
hvorfor skulle ens telefonabonnement blive billigere fordi man spiller Lotto? Jeg
vil set det før jeg tror på, at man ikke kan få et lige så billigt abonnement
andre steder.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Frode Berg

Dato : 05-03-02 01:20

> [...]
> vil set det før jeg tror på, at man ikke kan få et lige så billigt abonnement

Hvis du ikke tror på at du får et knalltilbud både på mobil og hjemmetlf
så er det jo bare til å ta en tlf til LottoPower og spørre. Tlf.nr står
på deres hjemmeside. Og det er bare begynnelsen på hva de kommer til å
tilby. Jo større dette blir, jo bedre tilbud vil medlemmene få.
Seriøse MLM`ere? Jeg er dødsseriøs og dette er jo et drømmekonsept. Og
det er ikke i nærheten av å være en pyramiden engang. Dessverre er det
mange mennesker som ikke klarer å skilne mellom et pyramide spill og et
seriøst
nettverkskonsept fordi oppbyggningen ser lik ut.
MLM er det konsept i verden som høster flest tilhengere i dag, alle de
kan vel ikke ta feil. Mange tjener gode penger og ennå er det milliarder
av mennesker som ikke er med. Det gjelder å kjenne igjen en mulighet
når den blir presentert for deg.

Jeg anbefaler deg å ta en extra titt på dette og skyld ikke på meg når
din nabo kommer hjem med en splitter ny bil fordi han valgte å bli med
i dette fra dag 1.

Mvh Frode Berg

Fra : Jonathan Stein

Dato : 05-03-02 13:36

Frode Berg wrote:

> [...]
> på deres hjemmeside. Og det er bare begynnelsen på hva de kommer til å
> tilby. Jo større dette blir, jo bedre tilbud vil medlemmene få.

Giv mig ét godt argument for, at Lottopower skulle være bedre til at skaffe gode
tilbud på f.eks. telefoni end dedikerede firmaer.

> Seriøse MLM`ere? Jeg er dødsseriøs og dette er jo et drømmekonsept. Og
> det er ikke i nærheten av å være en pyramiden engang.

Det eneste man p.t. betaler for er at få lov til at hverve andre medlemmer. Det er
pakket ind i en Lotto-kupon, men hvis man fjerner Lotto-kuponen og kun kigger på den
overpris, man betaler i forhold til at spille hos en almindelig forhandler, så dækker
det kun retten til at hverve nye medlemmer. Det _er_ pyramide-spil.

> MLM er det konsept i verden som høster flest tilhengere i dag, alle de
> kan vel ikke ta feil.

Og 10 milliarder fluer spiser lort... Det argument holder bare ikke! Hvor får du i
øvrigt fra, at "MLM er det konsept i verden som høster flest tilhengere i dag"? - En
salgstale fra en MLM-sælger eller en videnskabelig undersøgelse?

> Jeg anbefaler deg å ta en extra titt på dette og skyld ikke på meg når
> din nabo kommer hjem med en splitter ny bil fordi han valgte å bli med
> i dette fra dag 1.

Eller når Amdi Petersen har en 800 m2 lejlighed i Florida... Man kan tjene penge på
mange måder!

M.v.h.

Jonathan

Fra : Keld Nielsen

Dato : 04-03-02 19:10

frode berg,

stop nu (venligst !)

opret en ny newsgroup og lad os (venligst !) blive fri for dit nonsens.

Fra : Frode Berg

Dato : 05-03-02 01:25

"Keld Nielsen" <keldnielsen@image.dk> wrote in message

> frode berg,
>
> stop nu (venligst !)
>
> opret en ny newsgroup og lad os (venligst !) blive fri for dit nonsens.

Hei, Keld...

La meg få påpeke at det IKKE var meg som starten denne diskusjonen,
regner med at jeg som ALLE andre her har lov til å lese, svare og
forsvare posteringer.

Frode Berg

Fra : Alladin

Dato : 05-03-02 09:13

Jeg vil lige gøre opmærksom på at dette er en seriøs investerings news
group.
Så lad os forsætte debatten i dk.erhverv.direkte-salg
Dette indlæg er også postet i dk.erhverv.direkte-salg og jeg vil appelere
til at der svares i denne gruppe.

Kære Frode

Det kan godt være at mange har tjent styrtende på MLM
MEN hvor mange tror du har mistet penge for at nogle få kan tjene
styrtende???????

Ja jeg ved godt svaret er at det er, at det er deres egen skyld hvis de
mister penge, så de må jo ud og r...rende nogle nye. Hvad så med dem, så
mister de penge, er det også deres egen skyld? bliv ved i 14 led og hele
jordens befolkning har mistet en smule penge til nogle få 1000 som sider i
spidsen af pyramiden og skummer fløden.

Frode svar ærligt hvor meget har du tjent??
Sikkert ikke ret meget, men lad os høre hvilket projekt du har gang i om 1-2
år eller for den sags skyld hvor mange projekter du har været med i i
perioden og hvor meget du har tjent.

Hvor mange projekter har du hørt om for nyligt ?
Jeg har hørt om mange parfume, tlf abbonementer, natur produkter o.lign. Jeg
kender IKKE EN der har tjent styrtende, nogle få, har fået pengene hjem
igen, men allerede næste led har opgivet og kæden er derved brudt.

Frode du er tydeligvis indoktrineret på det groveste af en eller anden smart
sælger. lad os tales ved om et par år. (håber ikkke du har tabt for mange
penge inden da)

<8186c19ae9f1df3a4bd74d70519ed52d.57509@mygate.mailgate.org>...

Fra : Hans Elhauge

Dato : 05-03-02 18:37

"Alladin" <ab@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| Så lad os forsætte debatten i dk.erhverv.direkte-salg
| Dette indlæg er også postet i dk.erhverv.direkte-salg og
Korekt !

| Kære Frode
|
| Det kan godt være at mange har tjent styrtende på MLM
| MEN hvor mange tror du har mistet penge for at nogle få kan
tjene styrtende???????
Jammen du har ret ikke alle tjener styrtende, men mange tjener
ekstra penge efter arbejde, er det ikke godt ?
| Ja jeg ved godt svaret er at det er, at det er deres egen
skyld hvis de
| mister penge, så de må jo ud og r...rende nogle nye.
?? Hvis det koster mange penge er der jo noget galt ikke ? MLM
Skal jo netop ikke koste en formue, men der om, være en måde
hvor på du køber produkter billigere eller i alle tilfælde så
bedre !

> [...]
led og hele
| jordens befolkning har mistet en smule penge til nogle få 1000
14 led er det 2x2 eller er det 3 x 3 eller er det 4x4 for at det
skulle kunne gå i 14 led skal alle jo ud starte rigtig mange !

Sikke en gang pladder, " Pyramider " som du henviser til her
møder du jo overalt, der er bare den forskel på dem du tænker på
og så dem du ser normalt, eks. Mærsk strukturelle
firmaopbygning, og så i MLM hvor den er vendt om, alle ( Ja
alle! ) starte på samme grundlag !

| Frode svar ærligt hvor meget har du tjent??
Skal han ikke kommentere her, men da jeg kender ham, kan jeg
sige at han lever af mlm, og efter bare to måneder, var han den
første, nææææ !!

> [...]
gang i om 1-2
| år eller for den sags skyld hvor mange projekter du har været
Svaret er her over ! men det samme som nu !

> [...]
pengene hjem
| igen, men allerede næste led har opgivet og kæden er derved
Projekter, er noget du starter for at se om det kan gå, mlm har
været her i knap 40 år !

> [...]
eller anden smart
| sælger. lad os tales ved om et par år. (håber ikkke du har
Næ han har bare gjordt det som 95 % ikke gør, og kan så nu gøre
det som 95 % ikke kan eller har råd til !

Mvh
Hans Elhauge

Fra : Alladin

Dato : 05-03-02 23:40

Jamen så held og lyke med foretningen..

Hvorfor vil INGEN fortælle hvor meeeeeget de har tjent????
Der må sgu da være noget lusk

<3c85021f$0$32177$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Alladin

Dato : 05-03-02 23:40

Fra : Hans Elhauge

Dato : 07-03-02 08:18

| Jamen så held og lyke med foretningen..
|
| Hvorfor vil INGEN fortælle hvor meeeeeget de har tjent????
| Der må sgu da være noget lusk
Vil du da gerne fortælle om dine direkte personlige ting her ?
Mvh
Hans Elhauge.

Fra : CO

Dato : 28-03-02 13:42

Alladin <ab@a.dk> skrev i news:a63hlh$qqr$1@news.cybercity.dk

> Hvorfor vil INGEN fortælle hvor meeeeeget de har tjent????
> Der må sgu da være noget lusk

Fordi det ikke vedkommer dig, i de fleste MLM koncepetet er indtjeningen
baseret på den individuelle indsats, fordelen er blot at hver gang der ydes
en
indsats har du mulighed for indtjening efterfølgende lang periode.

Afhængig af de forskellige MLM koncepter er der meget forskellige måder
og muligheder for hvordan og hvorm meget der kan tjenes, en sammeligning
kunne måske være at arbejde på akkord, jo mere arbejde desto større
indtjening,
forsekllen er blot at i MLM vil du fortsat have en indtjening når du tager
hjem !

Så svaret er indtjeningen afhænger af indsatsen !

m.v.h.
Claus

Fra : smølf

Dato : 15-08-02 14:40

din indtjening afhænger af hvor mange fjolser der er tilbage

Fra : Timo Jensen

Dato : 28-03-02 15:25

"Alladin" <ab@a.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen så held og lyke med foretningen..
>
> Hvorfor vil INGEN fortælle hvor meeeeeget de har tjent????
> Der må sgu da være noget lusk
Prøv at se på: www.fs.dk
(http://www.fs.dk/jura/loveregl/mfl/div/tjekfo.htm) Hvis du ikke
kan gennemskue forskellen på MLMog pyramidespil
(forbrugerombudsmanden kan godt!!).

--
Timo Jensen
http://www.mlm-life.com fordi MLM er en livsstil.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 06-03-02 21:57

Hans Elhauge wrote:

> [...]
> og så dem du ser normalt, eks. Mærsk strukturelle
> firmaopbygning, og så i MLM hvor den er vendt om, alle ( Ja

Pyramide-spil er ret klart et system, hvor man primært betaler for at
få lov til at sælge "systemet" til andre. At man får noget med (rejser,
lotto-spil o.s.v.) ændrer det ikke grundlæggende, - man betaler så en
overpris for at få lov til at sælge de samme ydelser til overpris.
Pyramidespil har hverken noget at gøre med den organisatoriske
opbygning af Mærsk eller madpyramiden eller noget andet af denne facon.
MLM har jeg et par andre invendinger imod, men nu er det pyramidespil,
vi snakker om i denne tråd.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Frode Berg

Dato : 09-03-02 03:01

> [...]

> sælger. lad os tales ved om et par år. (håber ikkke du har tabt for mange

Hallo,

jeg har ikke vært her inne å tittet på en stund, så den er grunnen at
jeg ikke har fått sjanse til å svare.

Jeg har de siste 6 år jobbet som butikksjef i Jysk, og kom over et
MLM-konsept jeg falt pladask for...

Jeg fikk faktisk ikke sove på flere netter, det var helt sykt...
det var som å bli frelst, jeg så plutselig de stor muligheter som åpnet
seg for meg...

Jeg er vant til å jobbe hardt og systematisk. Og jeg bestemte meg for å
gi dette er sikkelig sjanse...jeg sto på som bare det.

Etter 2 mnd hadde jeg tjent en halv årslønn....(jeg var en av de beste
betalt butikksjefer i Norge innen Jysk).

Da tok jeg valget og sluttet i min jobb...dette ble min nye jobb og
fy f.. så bra betalt.

Så kom jeg over lottopower og jeg ser selvfølgelig hvilke enorme
muligheter som åpner seg....dessverre for deg/de som ikke ser det.

Jeg snakker gjerne med deg om noen år, la oss si et år fra nå...

Send meg ditt tlf.nummer, så skal jeg sende deg mitt...

Tjener du like mye i året som jeg gjør i mnd. da, så tjener
du en veldig god årslønn.

Tror nesten jeg må dra frem denne lista igjen:

LES OG TENK:

[...]

og suksessfull så må du være tålmodig og utholdende nok til å nå

Fra : Jonathan Stein

Dato : 09-03-02 21:27

Frode Berg wrote:

> Så kom jeg over lottopower og jeg ser selvfølgelig hvilke enorme
> muligheter som åpner seg....dessverre for deg/de som ikke ser det.

Jeg tror ikke der er nogen, der har betvivlet, at enkelte personer kan tjene
mange penge på f.eks. Lottopower. - Spørgsmålet er, om man vil basere sin
indtjening på at fuppe andre, for i pyramiden vil kun toppen tjene penge, mens de
mange i bunden alle må betale til toppen.

Man kan også prøve at vurdere om den værdi, man tilfører systemet, står mål med
det udbytte, man får. Bliver man lovet guld og grønne skove mens man sover, hænger
tingene ikke sammen.

Hvis vi skal snakke MLM mere generelt, så kan dygtige personer sikkert tjene
mange penge - det kan de også andre steder.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Hans Elhauge

Dato : 10-03-02 11:37

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| indtjening på at fuppe andre, for i pyramiden vil kun toppen
tjene penge, mens de
| mange i bunden alle må betale til toppen.
Øhh, jeg tjener mere end ham der startede mig, så det er da
klart det kun er dem over en der tjener mere, og ham der
startede min upline tjener jeg også mere end, så jeg er åbent
bart blevet " fuppet " yderligere ser du kun på " lotto " delen,
der er et hav af andre muligheder for at tjene penge i LP, eks
er det nyeste produkt, sæl et ekesmplar hver treidje uge og du
er gratis med, av hvor er det svært :)
Faktisk er der flere af dem der sidder i " bunden " af mit
netværk , der står til en større udbetaling end jeg............
!!!

> [...]
systemet, står mål med
| det udbytte, man får. Bliver man lovet guld og grønne skove
Dette er jo igen op til ens indsats, du tjener jo intet på at
læne dig tilbage i sofaen. !!

| Hvis vi skal snakke MLM mere generelt, så kan dygtige
personer sikkert tjene
| mange penge - det kan de også andre steder.
Ja jeg knoglede med 20 timers overarbejde hver uge, idag
arbejder jeg ikke over, og har en større indtægt alligevel, hvad
mon er sjovest !
Yderligere skal du virkelig tjene store penge andre steder,
kræver det ofte en stor uddannelse, og det er ikke just det de
fleste har, selv er jeg " bare " ufaglært, jeg ved at ingen vil
give mig den " løn " jeg tjener idag, ved siden af mit normale
arbejde ( Voksen lærling ), eller kender du et sted hvor jeg kan
arbejde 4-6 timer og tjene for 20 ? Yderligere er det sjovt at
arbejde de 4 -6 timer det var det ikke med de 20 !! så jo end
ikke mine børn !
Mvh
Hans Elhauge
*- Vil du mere i livet, end bare knogle for andre -*
*- Så ring 51 88 28 05 -*

Fra : Jonathan Stein

Dato : 10-03-02 20:03

Hans Elhauge wrote:

> [...]
> klart det kun er dem over en der tjener mere, og ham der
> startede min upline tjener jeg også mere end, så jeg er åbent

Hvis du er med i et pyramidespil - og har overskud - så vil jeg
betegne dig som hørende til "toppen", selv om du ikke sidder øverst. I
en pyramide vil der altid være en stor "bund" som tjener til en lille
"top" - princippet gælder selv om pyramiden ikke er symmetrisk.

> ser du kun på " lotto " delen,
> der er et hav af andre muligheder for at tjene penge i LP, eks
> er det nyeste produkt, sæl et ekesmplar hver treidje uge og du
> er gratis med, av hvor er det svært :)

Hvor mange kan benytte sig af det? Efter 5-6 år skal alle danskere
være med i konceptet - og efter 8 år hele verden.

> Faktisk er der flere af dem der sidder i " bunden " af mit
> netværk , der står til en større udbetaling end jeg............ !!!

Hvor tjener de penge, hvis de er bunden? Snakker vi stadig
pyramidespil eller er vi ovre i MLM?
Jeg er ikke i tvivl om, at man kan tjene mange penge på både
pyramidespil og MLM, så det behøver du ikke blive ved med at skrive -
spørgsmålet er om man synes det er en acceptabel måde at tjene pengene
på.
Når vi snakker pyramidespil, er det ulovligt i Danmark - MLM findes i
mange afskygninger, så det vil jeg ikke udtale mig generelt om.

> står mål med
> sover, hænger
>

> Dette er jo igen op til ens indsats, du tjener jo intet på at læne
> dig tilbage i sofaen. !!

Nej - men hvis det er hvad man bliver lovet, bør man nok være ekstra
skeptisk.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 10-03-02 23:48

> [...]
en lille
| "top" - princippet gælder selv om pyramiden ikke er

Aner ikke hvor du ser pyramide spillet fra, jeg snakker om et
NM / MLM, og ja der er produkter at sælge !!
Eller mener, du fordi jeg sælger nogle produkter, så er jeg i
toppen ?? Jeg er langt fra, men jeg gør noget, istedet for at
læne mig tilbage og så tro det kommer af sig selv !

| Hvor mange kan benytte sig af det? Efter 5-6 år skal alle
danskere
| være med i konceptet - og efter 8 år hele verden.
NONSENS !!!
Så skulle tupperware, jo have hele verdens befolkning som
forhandlere 3-4 gange !! de har jo været med i omkring 30 år !
Men åhh, ja de tæller ikke som MLM eller hvad, har du mon ikke
Tupperware, ellers kender du nogen som har. De har en produkter
til husholdningen,........ vi har flere slags produkter,( Dog
ikke produkter til husholdningen :)) ) og flere kommer til !!

Og LR-international, skulle have " hele verden " 2,5 gange de
har været her i næsten 20 år...................... !! Acn
skulle have verdens befolkningen en gang, NewVision skullle
have verden 1 gang også, Natures Own, har været til siden først
i 90érne,...sikke en masse produkter alle i verden handler
med.................... !! Kom ikke med vilde påstande,
specielt ikke når de er så langt ude !!

Efter denne vilde påstand siger jeg EOD. ( Har dog kommenteret
resten af dit indlæg )

jeg............ !!!

| Hvor tjener de penge, hvis de er bunden? Snakker vi stadig
| pyramidespil eller er vi ovre i MLM?
Ved at vi har produkter der kan sælges, som du jo åbent bart
ikke har fået med !
> [...]
skrive -
| spørgsmålet er om man synes det er en acceptabel måde at tjene
Igen, manglende viden om konceptet ! ( I det hele taget, hele
branchen, alle mlm med bare lidt respekt for sig selv sælger
varer af meget høj kvalitet ! )
Du mener ikke det er acceptabelt at sælge telefoni, for et af
norden´s største teleselskaber ?? Du mener nok heller ikke det
er acceptabelt at få rabatter, via et Debetcard, du mener vel
heller ikke det er acceptabelt, at sælge dagligdags varer fra en
homepage, ALLE der gør en rimelig indsats kan tjene på MLM / NM,
men du vil ikke se det,.. det er ok, hvis alle kunne se ideen
ville der jo ikke være kunder, men du bliver sikkert kunde hos
en af dine venner, når de en dag spørger dig om du ikke vil
sparer noget på indkøb af div. varer, ......... Eller er du
også imod at dem du kender, tjener penge på, at du sparer ??
Mange firmaer, der beskeftiger sig i MLM / NM branchen, sælger
både bedre og ofte billiger produkter, den eneste forskel er at
de penge de normalt skulle have brugt på reklame får
forhandleren, + ofte er flere andre mellemhandler led sprunget
over !
Har du måske ikke før anbefalet en film, eller en resturent til
andre ? Fik du penge af biografen, eller resturanten , da dine
venner spiste der ?? Nej vel...... det er det du får i MLM / NM
!!!

| Når vi snakker pyramidespil, er det ulovligt i Danmark - MLM
findes i
| mange afskygninger, så det vil jeg ikke udtale mig generelt
om.
Ja pyramidespil er ulovligt, ikke MLM / NM, som der her er
tale om !

| Nej - men hvis det er hvad man bliver lovet, bør man nok
være ekstra
| skeptisk.
Ja, men det er der vel ingen der med respekt for sig selv, der
lover nogen,......................... gør noget og du tjener !!
selfølelig skal " klokkerne " ringe hvis du bliver en flod af
guld, når du ligger på din sofa :)
For at nyde, skal man vel yde ikke ??
Mvh
Hans Elhauge
*- Sig først nej, når du ved hvad det handler om -*
*- 51 88 28 05 ring hvis du vil have flere muligheder end bare
7 - 15 jobbet -*

Fra : Jonathan Stein

Dato : 11-03-02 00:25

Hans Elhauge wrote:

> lille
>
> Aner ikke hvor du ser pyramide spillet fra, jeg snakker om et
> NM / MLM, og ja der er produkter at sælge !!

Jeg får pyramidespil fra Lottopower, som tråden handlede om. Det er
lidt svært at se hvornår du snakker om Lottopower og hvornår du snakker
MLM.

> NONSENS !!!

Du skrev, at man skal sælge et "eksemplar" hver tredje uge for at være
gratis med - jeg gik ud fra at det betød, at man skulle få én ny person
med konceptet?

> [...]
> til husholdningen,........ vi har flere slags produkter,( Dog
> ikke produkter til husholdningen :)) ) og flere kommer til !!

"Vi" - betyder det Lottopower? Og hvad har Lotto med de produkter at
gøre?

> Ved at vi har produkter der kan sælges, som du jo åbent bart
> ikke har fået med !

Ikke hvis vi snakker pyramide-spil - derfor spurgte jeg! I øvrigt
mener jeg stadig konceptet balancerer på grænsen til pyramidespil, hvis
man skal betale for at være med (enten direkte eller ved at spille Lotto
til overpris).

> -
> pengene
>

> Igen, manglende viden om konceptet !

Hvis man ikke er enig med dig, så mangler man viden? Så simpel er
verden nok ikke.

> Har du måske ikke før anbefalet en film, eller en resturent til
> andre ? Fik du penge af biografen, eller resturanten , da dine
> venner spiste der ??

Nej - og det er netop derfor min anbefaling bliver taget seriøst. Når
man overfører denne tillid til salg af produkter til ens venner, så er
spørgsmålet om man bruger eller misbruger deres tillid.
Jeg skal pludselig til at kigge på min ven som en almindelig sælger.
Anbefaler han det her, fordi han mener det er godt for mig - eller fordi
han selv tjener penge på det?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 11-03-02 16:06

om. Det er
| lidt svært at se hvornår du snakker om Lottopower og hvornår
du snakker
| MLM.
Det er det så absolut ikke, og det er lottopower jeg snakker
om, og det har jeg gjort hele tiden, lottopower er ikke bare
lotto, troede det sidste indlæg fortalte dig det ! Lottopower
er et NM / MLM ! med masser af produkter, Og det er det jeg har
talt om hele tiden !

> [...]
for at være
| gratis med - jeg gik ud fra at det betød, at man skulle få én
Så læste du ikke hvad der stod " citat "
der er et hav af andre muligheder for at tjene penge i LP, eks
er det nyeste produkt, sælg et ekesmplar hver treidje uge og du
er gratis med, av hvor er det svært :)
Citat slut "
Yderliger skrev jeg ( som du så klippede væk ) i sidste
indlæg, hvad nogle af produkterne er, og stadig mener du
at.......... Well gider ikke forklarer. Bliv præsenteret for
hele konceptet, jeg skal gerne give dig en præsentation, og der
efter kan du så dømme det. Men ind til du kender alle fakta, så
stop. !

| betyder det Lottopower? Og hvad har Lotto med de produkter
at
| gøre?
Tja dem sælger man igennem Lottopower , men du ved kun 10 % af
konceptet, og dømmer der på. Men det er klart, og i reglen også
typisk, kender man det ikke er det farligt !

| Hvis man ikke er enig med dig, så mangler man viden? Så
simpel er
| verden nok ikke.
Nej absolut ikke, men du mangler virkelig viden om
Lottopower, ( Og det er det jeg skriver ) og dømmer ud fra en
lille del af et stort koncept, svarende til at ser du en mand på
gaden, der ser " dum " ud så mener du vel også han er det !!
Mvh
Elhauge
EOD

Fra : Jonathan Stein

Dato : 11-03-02 21:27

Hans Elhauge wrote:

> [...]
> lille del af et stort koncept, svarende til at ser du en mand på
> gaden, der ser " dum " ud så mener du vel også han er det !!

Jeg "dømmer" ud fra det, der er kommet frem i denne diskussion. Jeg
skrev oprindeligt, at jeg ikke kunne se fordelen i at spille Lotto
gennem Lottopower, fordi forholdet mellem gevinst og indsats er
dårligere end ved at spille direkte hos en almindelig forretning.
Argumentet var, at så kunne man også tjene på at få andre til at
spille gennem Lotto-power - det system er pyramidespil!
Senere kom der så et nyt argument om, at man også kunne sælge alt
muligt andet i et MLM-baseret system. Det ændrer ikke ved, at det stadig
er en dårligere forretning at spille Lotto gennem Lottopower.
Hvis I har et fornuftigt og seriøst MLM-koncept, forstår jeg slet ikke
hvorfor der skal blandes overtakseret Lotto-spil ind i det?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 12-03-02 16:10

> [...]
er
| dårligere end ved at spille direkte hos en almindelig
Hvor har du skrevet det, ud over i dette reply. !! Det eneste
du har skrevet er pyra dit & dat, istedet for at se hvad det
hele indeholder !

| Argumentet var, at så kunne man også tjene på at få andre
til at
| spille gennem Lotto-power -
Hvor skriver jeg det ??????
> [...]
slet ikke
| hvorfor der skal blandes overtakseret Lotto-spil ind i det?
Det er ikke overtakseret! ( Læs da hvad du får får
indbetalingen )
.
Det du siger, ( påstår ) svarer lidt til du køber en ny Cpu,
kæmpe stor, men du skal så give 20.000 Kr. for
skærmen................ resten følger bare med .......... eller
hvad ... ?
Som sagt, få en 100 % præsentation, af det *Fulde* koncept, og
så kan du snakke med !! Og jeg giver dig stadig gerne en
præsentation, men du vil åbentbart ikke vide hvad det går ud på,
Jeg beder dig ikke om at " gå med " men bare i det mindste fatte
systemet !
Men du vil hellere blive ved med at kigge på *en* brøk, da det
er nemmere end at samle alle brøkdele, og se en helhed !

Mvh
Hans Elhauge
51 88 28 05

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-03-02 18:24

Hans Elhauge wrote:

> [...]
> præsentation, men du vil åbentbart ikke vide hvad det går ud på,
> Jeg beder dig ikke om at " gå med " men bare i det mindste fatte

Kontakt i stedet politiet. Fortæl dem, at du har enorm meget succes med
konceptet, at du har tjent en masse penge, og at de også kan tjene en
masse penge. Start med at fortælle dem om lottokuponerne, så er jeg
sikker på, at de nok skal møde op for at høre resten.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 12-03-02 22:49

Fra <3C7F7F90.C09837C6@image.dk>: "Nej - jeg kan _ikke_ se hvordan man
kan få større udbytte ved at lade et firma (og evt. pyramide-deltagere)
score en del af de penge, man ville have spillet Lotto for!"

> Hvor skriver jeg det ??????

Du deltager i en tråd, hvor "Frode Berg" i
<cbce37e8ec63b321a9a54b0c6b566634.57509@mygate.mailgate.org> skrev: "Så
> [...]

> stadig
> ikke
>

> Det er ikke overtakseret! ( Læs da hvad du får får indbetalingen )

Er forholdet mellem gevinst og indsats hos Lottopower (mindst) lige så
godt som direkte hos Dansk Tipstjeneste?
Hos dansk tipstjeneste går 45% af indsatsen tilbage til præmier.

> Som sagt, få en 100 % præsentation, af det *Fulde* koncept, og
> så kan du snakke med !!

Ordet er frit - du bliver med at skrive om hvor meget, jeg ikke ved.
Fortæl mig hellere hvad det er, jeg ikke ved.
- Nu er jeg ikke specielt interesseret i fordelen ved alle mulige
MLM-produkter, men begrundelsen for at spille lotto gennem Lotto-power.
Fortæl mig gerne her i gruppen hvad det er, jeg ikke har set.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 13-03-02 00:03

!

<cbce37e8ec63b321a9a54b0c6b566634.57509@mygate.mailgate.org>
skrev:
ok den så jeg ikke, undskyld !

> [...]
(mindst) lige så
| godt som direkte hos Dansk Tipstjeneste?
| Hos dansk tipstjeneste går 45% af indsatsen tilbage til

Øhh, Lottopower køber sine kuponner fra Dansk tipstjeneste,
andet ville være ulovligt ! Så enkelt er det !

| Ordet er frit - du bliver med at skrive om hvor meget, jeg
ikke ved.
| Fortæl mig hellere hvad det er, jeg ikke ved.
Det tager en time at fortælle om det fulde koncept, hvor lang
tid tror du det tager at skrive det, men et par eksempler på
hvad Lottopower mere er :
PowerCall = Billg telefoni !
Power office, hvad mere dette indeholder kan du læse på :
http://www.lottopower.dk/?visitor=0450000902
Tips 13 er også med i prisen.. ! her dog " kun " en kupon med
5 halvgarderinger !
Og senere kommer også :
Power Card = DebitCard / Rabat kort ( Hvilke firmaer der giver
rabatter vil jeg ikke ud med her, da jeg ikke kan sige navne med
100 % sikkerhed, men der vil nok være flere giganter i dansk
industri imellem )
PowerShop en internet butik, hvor man får % af salg.
Der med er LottoPower altså ikke " bare " lotto, det er lige som
det jeg prøver at forklare dig,

Du får langt mere end bare lotto, for dine penge.
> [...]
Lotto-power.
| Fortæl mig gerne her i gruppen hvad det er, jeg ikke har set.
Et faktum er :
En lyn kupon onsdag og en lørdag koster 60 Kr.
Med LP. systemet er vinder chancerne reduceret fra ( Om
lørdagen ) 873.000 til 265.000 ( sammenlignet med en lyn kupon )
( Om Onsdagen ) fra 1,2 mio til 285.000 ( igen sammenlignet med
en lyn kupon )
Yderliger er der jo tipskuponen som følger med også !
Altså får man 3 spil + alle de andre ting ( nogle nævnt her
over ) der er med i prisen, så mon ikke det står, i relief til
hinanden ( altså pris, og produkter )
Mvh
Hans

Fra : Jonathan Stein

Dato : 13-03-02 08:47

Hans Elhauge wrote:

> lige så
>
> Øhh, Lottopower køber sine kuponner fra Dansk tipstjeneste,
> andet ville være ulovligt ! Så enkelt er det !

Hvordan er forholdet mellem indsats og gevinst hos Lottopower? Hvis
jeg spiller Lotto for 100 kr hos Dansk Tipstjeneste, vil min
gennemsnitlige gevinst være 45 kr. Hvad vil den være, hvis jeg spiller
for 100 kr gennem Lottopower?

> Det tager en time at fortælle om det fulde koncept, hvor lang
> tid tror du det tager at skrive det, men et par eksempler på
> hvad Lottopower mere er :

Nu er vi tilbage i, at man skal spille overtakseret lotto (som jeg
stadig mener der er tale om indtil du giver mig et bedre
indsats/gevinst-forhold) for at få adgang til en masse andet.

> Der med er LottoPower altså ikke " bare " lotto, det er lige som
> det jeg prøver at forklare dig,

Tak - det har jeg fanget. Jeg prøver at spørge hvorfor disse ting skal
kædes sammen med (overtakseret) lotto?

> Yderliger er der jo tipskuponen som følger med også !
> Altså får man 3 spil + alle de andre ting ( nogle nævnt her
> over ) der er med i prisen, så mon ikke det står, i relief til
> hinanden ( altså pris, og produkter )

"Mon ikke"? Er du selv i tvivl? Kom med de reelle gevinst-chancer!

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 13-03-02 15:58

> [...]
Lottopower? Hvis
| jeg spiller Lotto for 100 kr hos Dansk Tipstjeneste, vil min
Nej den vil ej, og så alligevel :)) rent matematisk har du ret
:)) ........... men rammer du da 4 rigtige eller mere hver uge,
yderligere er mindste præmien ofte på omkring 35 Kr. !!
Hvad vil den være, hvis jeg spiller
| for 100 kr gennem Lottopower?
Den samme, dog er dine chancer øget i forhold til en lyn lotto
( ONs og Lør ), spillet bliver stadigvæk købt gennem dansk
tipstjeneste..... Bliver dine odds da anderledes hvis du i
stedet for den forhandler du plejer at købe hos, køber hos den
forhandler på den anden side af gaden...... Nej vel...........
!
Øhh, når systemet bliver spillet hos Dansk Tipstjeneste, kan
jeg virkelig ikke se at det ikke giver det samme ?? Forskellen
er at systemet der bliver spillet, øger dine chancer som
beskrevet i sidste reply, og der er stadig både Ons.- og lørdags
lotto + tipning indkluderet.

| "Mon ikke"? Er du selv i tvivl? Kom med de reelle
gevinst-chancer!

Kig på hjemmesiden og i sidste reply, ( og i sidste svar er
oddsene, i forhold til 10 rækkers kupon ( lynlotto )) kig på
gevinst tabellen og du vil opdage at den redukcering som jeg
skrev i sidste reply passer. du kan da også sætte dig ned og
regne den ud, du lader til at være god med tal :)()
Men eks. vinder du gevinster fra 2 rigtige om onsdagen og 3 om
lørdagen det sidste tal er garanteret ! (Garantien er en del af
det unikke lottosystem ) dette betyder også at man " kun " skal
ramme 6 rigtige om lørdagen så er der 7 rigtige. !!
Systemet giver også bedre gevinster eks. havde jeg 3 rigtige i
onsdags lotto for 14 dage siden , Hvis jeg havde spillet hos
direkte hos Dansk Tipstjeneste havde jeg vundet ( tror nok det
var ) 34 Kr. men ved at jeg spillede gennem lotto power fik jeg
66 Kr og 28 Øre !!
Flere eksempler på hjemmesiden !!

Mvh
Hans Elhauge
http://www.lottopower.dk/?visitor=0450000314

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-03-02 21:39

Hans Elhauge wrote:

> [...]
> stedet for den forhandler du plejer at købe hos, køber hos den
> forhandler på den anden side af gaden...... Nej vel...........

Vinderchancerne er måske de samme, men hvis man betaler mere for at
spille per række/kupon, vinder man mindre per investeret krone.

Ud over en risiko for at politiet kommer og blander sig, kunne jeg godt
tænke mig at vide, hvilken sikkerhed deltagerne har for at få udbetalt
deres præmier? Altså, hvilken sikkerhed har man for at den, der
indleverer kuponerne ikke blot beholder gevinsten den dag en kupon giver
en milliongevinst?

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Hans Elhauge

Dato : 13-03-02 22:53

"Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
der
| indleverer kuponerne ikke blot beholder gevinsten den dag en

Tja en 100 % sikker udbetaling :))
Læs regler for lotto :)
Trod du selv på man ville løbe med den ??
Yderliger, vil jeg gerne vide hvorfor du mener " de sort hættede
" skulle komme randende, da der intet ulovligt er, Lottopower er
et dansk registreret firma. hvilket dog intet beviser, men mon
ikke de ville placere det på " caymen Island " eller sådan
noget, hvis det var af tvivlsom oprindelse !

Yderliger mener jeg stadig i bør se konceptet i helhed og ikke
"" bare "" lotto, da det er en helhed. Læs dog om det i stedet
for at spørge, om noget i kan læse jer til :)

Mvh
Hans Elhauge
*- http://www.lottopower.dk/?visitor=04500012-11 -*

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-03-02 00:13

Hans Elhauge wrote:
> "Kim Ludvigsen" <Ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det er jeg ikke i tvivl om, spørgsmålet er blot til hvem.

> Læs regler for lotto :)

En lottokupon med gevinst fungerer som et ihændehaverbevis, det vil
sige, at vedkommende, der har kuponen, kan hæve pengene.

> Trod du selv på man ville løbe med den ??

Jeg ville ikke føle mig tryg ved at overlade delingen af et større
pengebeløb til en udbyder af et pyramidespil. Den slags tiltrækker
normalt kun moralsk anløbne personer.

Og ja, jeg har læst på hjemmesiden. Der er ingen tvivl om, at der er
tale om pyramidespil. Det bliver ikke mere lovligt af, at man indpakker
det i lottokuponer.

Desværre tager det ofte politiet noget tid at få optrevlet pyramidespil,
men jeg håber da, at den anmeldelse, jeg netop har sendt, vil fremskynde
processen lidt.

Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Alladin

Dato : 14-03-02 10:07

Er denne tråd ikke lang nok nu?????

Vi er nogle der er fornuftige efter vores egen mening.
Og der er nogle der mener vi går glip af flere millioner milliarder.

De er overbeviste og det er vi også, så STOP NU denne tråd, INGEN af os
kommer videre, med overbevisningen af modparten!!

Fra : Jonathan Stein

Dato : 15-03-02 01:30

Hans Elhauge wrote:

> så
> Hvis
>

> Nej den vil ej, og så alligevel :)) rent matematisk har du ret
> :))

Hvad mener du?

> Den samme, dog er dine chancer øget i forhold til en lyn lotto

Er det mine chancer for at vinde, der bliver større? Er præmien så
stadig (mindst) den samme, eller bliver den tilsvarende lavere?

> [...]
> stedet for den forhandler du plejer at købe hos, køber hos den
> forhandler på den anden side af gaden...... Nej vel...........

Nej, men der blev oprindeligt skrevet, at man havde større chancer for
at vinde ved at spille gennem Lottopower - så må gevinsterne være
tilsvarende mindre - hvis Lottopower altså ikke ligefrem forærer penge
væk. Min mistanke er så, at præmien ikke bare er "tilsvarende" lavere,
men så meget lavere, at Lottopower tjener en del af gevinsterne.
Derfor spørger jeg nu for tredje gang: Hvor stor en del af indsatsen
går tilbage til præmier?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 15-03-02 12:54

> [...]
gevinsterne.
| Derfor spørger jeg nu for tredje gang: Hvor stor en del af

Jeg orker næsten ikke at forklarer :)
Lørdagslotto

Ved at spille 10 rækker på den normale facon, vil chancen
for at vinde den store gevinst være:

1 til 834.768

Ved at spille med LottoPower er chancen for at deltage i
den store gevinst:

1 til 278.256

Onsdagslotto

Ved at spille 10 rækker på den normale facon, vil chancen
for at vinde den store gevinst være:

1 til 1.227.151

Ved at spille med LottoPower er chancen for at deltage i
den store gevinst:

1 til 285.384

Og jeg svarer igen :)
Det samme som hos Tipstjenesten, da det er der kuponerne bliver
spillet.

Og det er faktisk nærnest nodsat, man får faktisk ( ved
gevinst ), mere udbetalt, end hvis man havde ramt samme antal
ved dansk tipstjeneste som jeg skrev i et foregående eksempel,
men du kan kigge på hvad statestikken sagde i uge 3 som et
eksempel, der efter kan du så prøve at regne på uge 4, 5, 6, 7,8
osv. og du vil opdage at jeg taler sandt, men det er virkelig
ikke værd at diskuterer, for enten vil du ikke " hører ", eller
også, prøver du på en eller anden måde at sige LottoPower
snyder, folk for deres præmier, hvilket de ikke gør, det kan de
allerede knap 300 medlemmer som har vundet modbevise....... Men
som sagt kig på statestikkerne ( kan findes under gæsteturen på
hjemmesiden http://www.lottopower.dk/?visitor=0450000808 )
Jeg har prøvet at klippe et statestik eksempel ind jeg ved ikke
hvor vidt det kan se ordentligt her i ng. Men ellers så tjek
systemt ud på siden.
Og lad os så stoppe denne diskotion, hvis du vil have alle
detaljer om systemet kan du bare møde gratis og uforpligtende op
til et info møde, bare ring til mig og tilmeld dig.

Nedenstående præmieprognoser viser et eksempel fra
udbetalinger i Lottopowers spillesystem, hvis man rammer et
antal af de faste spillenumre som tilhører den lottoklub man
deltager i.

Præmieudbetaling pr. spiller: Lørdagslotto

Antal rigtige

Dansk Tipstjenestes
præmieprognose
uge 3 2002

LottoPowers
Præmier pr. medlem i en klub
uge 3 2002

6

55.712

48.753

5+1

3.205

4.597

5

125

397

4

37

55

3

0

6

Præmieudbetaling pr. spiller: Onsdagslotto

Antal rigtige

Dansk Tipstjenestes
præmieprognose
uge 3 2002

LottoPowers
Præmier pr. medlem i en klub
uge 3 2002

5

60.793

147.448

4+1

4.137

5.082

4

137

556

3

43

85

2

0

7

Som det ses af tabellerne ligger styrken i Lottopowers
spillesystem i det garanterede sidste lottotal. Hos Lottopower
skal man kun ramme et færre antal numre, for at få del i de
store gevinster.

Mvh
Hans Elhauge
51882805

Fra : Jonathan Stein

Dato : 15-03-02 23:58

Hans Elhauge wrote:

> indsatsen
>
> Jeg orker næsten ikke at forklarer :)

Det er ellers bare et enkelt tal, men der kom igen en masse
udenomssnak.

> Ved at spille med LottoPower er chancen for at deltage i den
> store gevinst:

"Deltage i". Hvor stor en del af gevinsten får man?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : BOM

Dato : 16-03-02 17:34

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

<klip>

Nu har jeg læst med ca. hertil og jeg har stadig samme spørgsmål som du er
kommet frem med. Jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig at man
kan have større chance for at vinde uden at præmierne bliver mindre - det
ville jo være som at få to hele glas vand ud af et enkelt glas til at starte
med - og det kan man altså kun hvis glassene man hælder over i er halvt så
store - naturlov! Det er et spørgsmål om hvilke tal du sætter frem og hvad
du siger de betyder..

BOM

Fra : Hans Elhauge

Dato : 15-03-02 13:12

> [...]

være
| tilsvarende mindre - hvis Lottopower altså ikke ligefrem
Hvorffor skulle de vær mindre ?? Det er et spørgsmål om
systemet. Dsv. virkede det klip jeg lagede ind ikke, men kig en
gang på gæsteturen.... !

Mvh
Hans Elhauge

Fra : Jonathan Stein

Dato : 16-03-02 00:04

Hans Elhauge wrote:

> for
> penge
> Hvorffor skulle de vær mindre ?? Det er et spørgsmål om
> systemet.

- Fordi enhver, der har været vågen i folkeskolens matematiktimer ved,
at chancen for at ramme et bestemt antal tilfældige tal ikke ændres
fordi man forsøger systematisk!
Hvis sandsynligheden for at vinde skal være større, må man spille
flere kombinationer. Og hvis prisen for at spille skal være den samme,
må flere spillere dele disse kombinationer - og præmierne. Derfor bliver
præmierne tilsvarende mindre.
Det er så simpel sandsynlighedsregning, at man ikke i god tro kan
arbejde med lotto og samtidig påstå, at man ikke kunne gennemskue dette.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : TARCOM

Dato : 16-03-02 13:55

Hvis du gad gå ind på www.lottopower.dk vil du være i stand til at læse dig
frem til alle dine spørgsmål.
M.M.V.H. S.Eriksen.

Fra : Jens Gade

Dato : 16-03-02 16:04

On Sat, 16 Mar 2002 13:54:50 +0100, "TARCOM" <tarcom@tdc.adsl.dk>
wrote:

>Hvis du gad gå ind på www.lottopower.dk vil du være i stand til at læse dig
>frem til alle dine spørgsmål.

Også hvor mange rækker der er pr. person?
Jeg har svært ved at gennemskue det.

Når jeg kigger på siden, står der f.eks. foroven idag:

Lørdag d. 16. Marts 2002 | Klubgevinster: 173 | Gevinstsum: 7611,-

Eftersom Lotto idag kl. ca. 16 endnu ikke er udtrukket, går jeg ud fra
at det er det totale antal og den totale sum der har været vundet
indtil nu i klubben?

Det giver et gennemsnit på ca 44kr/gevinst.

I et tidligere indlæg fra Hans Elhauge så jeg at der allerede var over
300 medlemmer der havde vundet, så de har altså i snit vundet lidt
over 25kr? Eller hvordan skal tallene forstås?

For mig at se er der også stor forskel på:

Ved at spille 10 rækker på den normale facon, vil chancen for at
"vinde" den store gevinst være: 1 til 834.768

og

Ved at spille med LottoPower er chancen for at "deltage" i den store
gevinst: 1 til 278.256

Hvor stor en andel af den store gevinst deltager man i? Er man 100 om
at dele, eller hvordan? Jeg synes ikke jeg kan læse mig til det nogen
steder?

--
Hilsen/regards
Jens Gade

Fra : Hans Elhauge

Dato : 16-03-02 16:26

| Lørdag d. 16. Marts 2002 | Klubgevinster: 173 | Gevinstsum:
7611,-
De samlede gevinster til dato !

| Det giver et gennemsnit på ca 44kr/gevinst.
Flot du kan regne. !!
> [...]
| 300 medlemmer der havde vundet, så de har altså i snit vundet
lidt
| over 25kr? Eller hvordan skal tallene forstås?
Jeg skrev KNAP 300 og ikke OVER 300 Læs venligst !
> [...]
100 om
| at dele, eller hvordan? Jeg synes ikke jeg kan læse mig til
Det står såmænd på første side i gæste turen ! og der i gæste
turen er det hele forklaret. Selv ting som gevinst eksempler og
system er der forklaret.
Men uanset hvad, så beviser det jo bare at folk kun vil hører /
læse det de ønsker at finde, tag en fuld præsentation, eller
stop !
For ingen bliver enige, I kender kun en lille del af et stort
koncept, jeg ved det meste om det og gider ikke blive ved med at
skrive, da jeg er enormt dårlig til at formulerer mig pr. tekst,
kom til et møde tag diskussionen der, men det er vel og så
farligt :)) Der er informationsmøder i det meste af landet, ca
en gang i uge !
( OG nej det koster ikke noget, gratis og uforpligtende )
Mvh
Hans ELhauge

Fra : Jens Gade

Dato : 16-03-02 17:33

On Sat, 16 Mar 2002 16:26:04 +0100, "Hans Elhauge"
<nyheder@teamthy.dk> wrote:

>7611,-
>De samlede gevinster til dato !

OK, det regnede jeg også med. Og regnede altså rigtigt.

> Flot du kan regne. !!

Altid rart med ros fra en der selv har regnet den godt ud.

[...]
> Jeg skrev KNAP 300 og ikke OVER 300 Læs venligst !

Jeg undskylder mange gange. Så har de altså i snit vundet lidt mere
over 25 kroner hver. Og over hvor mange uger er det så? Vel mindst
siden uge 3, altså 7 ugers spil? Og de har indbetalt
20,25kr/uge*7=141,75kr.

Og derudover er der vel også en del spillere som slet ikke har vundet
noget, så den gennemsnitlige gevinst for samtlige medlemmer bliver
endnu lavere?

Hvis man selv spiller for 141,75 hos dansk tipstjeneste, vil gevinsten
gennemsnitligt være ca 64kr.

[...]
> [...]
> Det står såmænd på første side i gæste turen ! og der i gæste
>turen er det hele forklaret. Selv ting som gevinst eksempler og

Der står ikke hvor mange klubber á 25 medlemmer der er om at dele.
Fandt det dog i "Regler og retningslinier".
Bare det at der er 25 om at dele gevinsten, gør jo allerede beløbet
langt mindre end der antydes. Godt nok er der 3-4 gange større chance
for at være med til at vinde, så hver gang man selv ville kunne vinde
1 mill, ville der være ca 3-4 mill med lottopower. Men delt med 25
bliver det et noget mindre beløb.

Ud fra afsnittet "Prisreguleringer" i "Regler og retningslinier" kunne
jeg godt få den ide at der kun spilles 4 rækker/medlem/uge? Og til
20,25kr/uge er det da vist en noget høj rækkepris, eller hvordan?

[invitation til møde]
Det er vist ganske unødvendigt for mig at gå til sådan et møde. Som du
sikkert kan se har jeg allerede draget mine konklusioner: Lottopower
kan ikke betale sig, medmindre man også går med i pyramide delen. Og
den slags forretning er jeg bestemt ikke med på.

--
Hilsen/regards
Jens Gade

Fra : Jonathan Stein

Dato : 16-03-02 18:57

Hans Elhauge wrote:

> [...]
> Men uanset hvad, så beviser det jo bare at folk kun vil hører /
> læse det de ønsker at finde, tag en fuld præsentation, eller

Hvorfor svarer du ikke bare på det helt simple spørgsmål om
indsats/gevinstforholdet. Ved du det ikke, eller prøver du at skjule
det.
Hjemmesiden siger absolut ikke tingene tydeligt, men indirekte kan man
regne sig frem til følgende:
Når chancen for at deltage i den store Lørdags-Lotto gevinst er 1 til
278.256, må det betyde, at der bliver spillet 30 rækker pr. klub (à 3 kr
= 90 kr). I Onsdags-Lotto er chancen 1 til 285.384 - svarende til, at
klubben spiller 43 rækker (à 3 kr = 129 kr).
Tips med 5 halvgarderinger svarer til 32 rækker (à 1 kr = 32 kr).

Der bliver altså spillet for 251 kr/klub - svarende til 10,04
kr/spiller, som betaler 20,25 kr. Lottopower scorer over halvdelen af
indsatsen. Gevinsten er kun 22,3% af indsatsen - mod tipstjenestens 45%.

Har jeg regnet forkert? Ellers spørger jeg endnu engang: Hvad er
fordelen ved at spille med i Lottopower?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 16-03-02 21:02

| Hans Elhauge wrote:
| Har jeg regnet forkert? Ellers spørger jeg endnu engang:
Hvad er
| fordelen ved at spille med i Lottopower?
Jeg har aldrig sagt du ikke kan regne, men der er adskellige,
jeg har før nævnt dem, og gider ikke mere, så enkelt, hvis du
vil vide det hele er der kun en vej du får det på, og det er at
( nok for dit vedkomne ) " spilde " et par timer på en
præsentation, af både spiller delen og medlems delen.

Mvh
Hans Elhauge

Fra : Jonathan Stein

Dato : 16-03-02 21:53

Hans Elhauge wrote:

> Jeg har aldrig sagt du ikke kan regne,

Betyder det, at min udregning er korrekt? Så vil jeg lige citere hvad
du skrev i <3c8e1a2b$0$97380$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>: "Det er
ikke overtakseret! ( Læs da hvad du får får indbetalingen )".
Det passer meget dårligt med, at det er dobbelt så dyrt at spille
gennem Lottopower!

> men der er adskellige, jeg har før nævnt dem, og gider ikke mere,

Jeg har hørt (læst) tre argumenter for at spille med i Lottopower:

1. Man har større gevinstchancer.
Det er rigtigt, men gevinsterne er væsentligt lavere. I gennemsnit får
man kun halvt så meget ud af at spille gennem Lottopower.

2. Man får adgang til en række MLM-produkter.
Hvorfor skal der blandes overtakseret lotto ind i det?

3. Man kan tjene penge på at få andre til at gå med.
Det er pyramidespil!

> så enkelt, hvis du
> vil vide det hele er der kun en vej du får det på, og det er at
> ( nok for dit vedkomne ) " spilde " et par timer på en
> præsentation, af både spiller delen og medlems delen.

Hvorfor bruge flere timer, når ovenstående kan besvares på få
minutter?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 16-03-02 23:31

| 1. Man har større gevinstchancer.
| Det er rigtigt, men gevinsterne er væsentligt lavere. I
gennemsnit får man kun halvt så meget ud af at spille gennem
Lottopower.
Passer ikke. Hvis du rammer eks. 4 rigtige i lørdagslotto giver
det typisk ca. 35 Kr, men rammer du fire rigtige hos lottopower
giver det ca 65 Kr, pr medlem i klubben, hvordan kan det blive
mindre end 35 ???
| 2. Man får adgang til en række MLM-produkter.
| Hvorfor skal der blandes overtakseret lotto ind i det?
Du får stadig mere end bare lotto, hvis du " bare " vil spille
lotto !....... Som medlem får man endnu mere !
| 3. Man kan tjene penge på at få andre til at gå med.
| Det er pyramidespil!
Der med siger du at MLM er pyramidespil, tror jeg nok en del
folk vil blive forarget over !
Men som en klog dansk sanger synger :
" Man er klog, når man ved, hvad man ikke ved noget om!"
Tror du ikke bare denne disko, skulle stoppe......?
Mvh
Elhauge.
*- Nogen tager skridtet fuldt ud, andre er bange for at bevæge
sig -*
*- Nogle taber 100.000 på aktier, mens der er altid andre der
tjener på deres tab -*

Fra : Jonathan Stein

Dato : 17-03-02 00:30

Hans Elhauge wrote:

> [...]
> det typisk ca. 35 Kr, men rammer du fire rigtige hos lottopower
> giver det ca 65 Kr, pr medlem i klubben, hvordan kan det blive

Fordi 4 rigtige i lotto slet ikke kan sammenlignes med 4 rigtige i
Lottopower-systemet (som egentlig er 5 rigtige, hvoraf én er
helgarderet). Sandsynligheden for at få 4 rigtige i Lottopower er langt
mindre end sandsynligheden for at få fire rigtige i almindeligt lotto,
hvis man spiller for samme beløb.

> Du får stadig mere end bare lotto, hvis du " bare " vil spille lotto
> !

Hvad? Hvor svært kan det være at skrive _hvad_?

> ....... Som medlem får man endnu mere !

Hvad? Hvor svært kan det være at skrive _hvad_?

Du behøver ikke remse alt op - bare et par eksempler.

> Der med siger du at MLM er pyramidespil, tror jeg nok en del
> folk vil blive forarget over !

Det må jeg leve med. Hvis argumentet for at gå med er, at man kan
tjene penge på, at andre går med, så _er_ det pyramidespil.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Hans Elhauge

Dato : 17-03-02 01:03

spille lotto

| Hvad? Hvor svært kan det være at skrive _hvad_?
Det har jeg skrevet, og nok engang........ jeg gider ikke
igen..... !

| Hvad? Hvor svært kan det være at skrive _hvad_?
Tja, lad os starte fra en ende, Poweroffice, Powercard,
PowerCall, PowerShop bare for at nævne nogle !

| Det må jeg leve med. Hvis argumentet for at gå med er, at
man kan
| tjene penge på, at andre går med, så _er_ det pyramidespil.
Hmm..... så længe at alle der er med har produkter at sælge,
tillige meget konkurrance dygtige produkter, behøver man faktisk
ikke nogen under sig for at tjene, men det er da en fordel !

Vaneligt
Hans Elhauge

Fra : Jonathan Stein

Dato : 17-03-02 01:43

Hans Elhauge wrote:

> lotto!

> Det har jeg skrevet, og nok engang........ jeg gider ikke
> igen..... !

Så bare henvis mig til det. Hvis man "bare" vil spille lotto hvad er
det så man får ud af at gøre det gennem Lottopower?

> Tja, lad os starte fra en ende, Poweroffice, Powercard,
> PowerCall, PowerShop bare for at nævne nogle !

Hvilket bringer os tilbage til: Hvorfor skal der blandes overtakseret
lotto ind i disse produkter?

Du kommenterede ikke yderligere på, at chancen for at vinde den
lotto-gevinst, som Lottopower sammenligner sine gevinster med er langt
større end sandsynligheden for at vinde den Lottopower-gevinsten, som
kun er lidt større.
Betyder det, at vi er ved at nå til enighed om, at
indsats/gevinst-forholdet hos Lottopower er mindre end halvt så højt som
hos Dansk Tipstjeneste?

- Læg mærke til, at deres udregner f.eks. mangler 7 rigtige, da de i
virkeligheden sammenligner 7 rigtige fordelt mellem 25 personer med 6
rigtige fordelt på 1 person.
Og husk, at gruppen kunne have fået præcis de samme gevinster for
under den halve pris, hvis de havde spillet systemet direkte hos
tipstjenesten!

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Jonathan Stein

Dato : 22-03-02 13:04

Jonathan Stein wrote:

> Betyder det, at vi er ved at nå til enighed om, at
> indsats/gevinst-forholdet hos Lottopower er mindre end halvt så højt som
> hos Dansk Tipstjeneste?

- Og der forsvandt Hans Elhauge...

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : TARCOM

Dato : 25-03-02 00:40

Nej, vi er ikke enige, men der er ikke nogen grund til at prøve at at
forklare til en der ikke VIL forstå.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 28-03-02 18:35

TARCOM wrote:

> Nej, vi er ikke enige,

Jeg er kommet med nogle beregninger, der bl.a. viser, at man kun får lotto for
halvdelen af de penge, man betaler, og at gevinstchancen derfor er mindre end
halvt så stor, som hvis man spiller direkte hos Dansk Tipstjeneste.
Selv om det er bekvemt bare at være "uenig", så må du/I fortælle hvor jeg har
regnet forkert, hvis der skal være nogen seriøsitet i at være "uenig".

> men der er ikke nogen grund til at prøve at at
> forklare til en der ikke VIL forstå.

Jeg tror faktisk, jeg _har_ forstået - der er i hvert fald ikke nogen, der har
påvist nogle fejl i de konklussioner, jeg har draget.
Det virker påfaldende, at alle der ikke lader sig forblænde af de
manipulerende beregninger på hjemmesiden eller en salgsforestilling bare ikke
VIL forstå konceptet. Man du har måske lavet nogle andre beregninger, som viser
noget andet end mine? - Så kan det vel ikke være svært at poste dem her?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : TARCOM

Dato : 30-03-02 00:40

De beregninger du efterlyser ligger på hjemmesiden til offentlig skue og jeg
må desværre bedrøve dig med at de IKKE er manipuleret med!
Du skal prøve at se hele konceptet i en helhed:
Onsdagslotto
Lørdagslotto
Tips
Powercard
Powershop
Powercall
Poweroffice

M.M.V.H. Tarcom

Fra : Jonathan Stein

Dato : 30-03-02 01:14

TARCOM wrote:

> De beregninger du efterlyser ligger på hjemmesiden til offentlig skue og jeg
> må desværre bedrøve dig med at de IKKE er manipuleret med!

Der ligger ikke nogen beregning, som viser hvor stor en del af de penge, man
betaler, som man får lotto-spil for - eller hvordan indsats/gevinst-forholdet
er.
Dog kan man indirekte udregne dette, hvilket jeg har gjort i
<news:3C938757.4D28889C@image.dk>. Jeg forstod, at du var uenig i denne
udregning, og efterlyste derfor en udregning, hvor du når frem til et andet
resultat. Hvis man er uenig i en matematisk udregning, må man kunne påvise
eventuelle fejl i denne.
- I øvrigt har jeg ikke påstået, at udregningerne på hjemmesiden er
"manipulerede", men derimod "manipulerende", fordi de er ukomplette og
sammenligner helt usammenlignelige størrelser (f.eks. sammenlignes gevinsten på
7 rigtige fordelt mellem 25 spillere med 6 rigtige fordelt på 1 spiller - uagtet
at sandsynlighederne for at vinde i de to tilfælde er vidt forskellige).

> Du skal prøve at se hele konceptet i en helhed:
> Onsdagslotto
> Lørdagslotto
> Tips

Ovenstående tre produkter er med i mine udregninger...

> Powercard
> Powershop
> Powercall
> Poweroffice

... men hvorfor skal jeg spille overtakseret tips og lotto for at få adgang
til disse fire produkter?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Keld Nielsen

Dato : 30-03-02 01:31

er der nogen af jer 'lottopower's som har tænkt over, at man kan oprette en
ny newsgroup ?

såfremt i ikke kan finde på et navn, vil jeg da gerne foreslå
'sangforeningen hjernedøde'

og iøvrigt henvise til et svar fra 'alladin' den 5/3

[...]

jeee