GRRR.... Hvad fa'en hedder denne sang?
Fra : _dentro_

Dato : 08-02-02 00:17

Jeg er arrig over at jeg er nødt til at spørge jer, men jeg har fået
begyndelsen på en sang i hovedet, men jeg kan ikke komme på hvilken
sang det er, og da jeg ikke kan komme på noget af teksten kan jeg ikke
bruge google.

Stemmen - mener den er lidt som Rod Stewards
Tekst (på den stump jeg kan huske): oooooooh oooohuoooh
.....senere noget med "...it used to be"

Melodi: Der er stopbeat på hver ½ takt

Jeg er overhovedet ikke sikker, men måske kan den have været med i en
reklame? (ikke for nylig)

Det er sparsomme oplysninger, men jeg håber I kan hjælpe :)

_dentro_

--
Værs'go at høste mailadresser lorte-spammere!
abuse@prontomail.com abuse@freeze.com abuse@aol.com

Fra : _dentro_

Dato : 08-02-02 00:23

"_dentro_" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

hmm.... sådan her ender det hver gang! - I samme sekund jeg sender
beskeden af sted kommer jeg i tanke om hvad der er for en sang.

Men for sjov skyld vil jeg lade være med at sige hvad det er for en,
og så holder vi en lille gættekonkurrence.... Jeg kunne nemlig godt
tænke mig at vide om I ville kunne have fundet sangen med mine
oplysninger :)

_dentro_

Fra : _dentro_

Dato : 08-02-02 14:27

> hmm.... sådan her ender det hver gang! - I samme sekund jeg sender
> beskeden af sted kommer jeg i tanke om hvad der er for en sang.

Nej, efter at have lyttet til nummeret tror jeg sq ikke det er den
alligevel. Faktisk havde jeg flere forskellige i kikkerten.

Dem jeg kommer i tanke om er:

If You Don't Know Me By Know
You Make Me Feel (Like A Natural Woman)
Don't Come Around Here
When A Man Loves A Woman

Dvs sige at den sang jeg søger er i denne stil....

_dentro_

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-02-02 14:39

> [...]
> Don't Come Around Here
> When A Man Loves A Woman
>
> Dvs sige at den sang jeg søger er i denne stil....

Måske Gary Moore. Still got the blues !

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?