Store Smil Bag Visiret :-)
Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 07-02-02 23:37

Hej Alle

Ja ja, Jeg ved at sådan en med et "pygmæ-Jern" ikke høre til i denne stald,
meeeeen synes nu alligevel i lige burde have en lille note med på vejen. Jeg
røg ud på en lille trille på min bette´ knalle, og jeg mødte sør´me en
MC-ist der smed en Venster Vinge midt inde i byen !<Ok måske der ikke lige
var blevet kigget ordenligt efter, men det skal vedkommenden så sandelig
ikke høre ondt for ! >Jeg hilste tilbage ej med VV,Tomlen op & stå på
venster håndtag,en smule forvirring fra MC éns side & derefter i mit
spejl -Thums Up ! . Så ud over landet med de små sving, ud og finde
hyggen !. Hov der kom lige en sort djævel af et fartmonster. Venster vinge
igen & så i den fart ! . Bringer dagen en solstråle, og har folket tid.
Så ud og trille og så er der kun store smil bag visiret !
.KANONT !
Har desværre selv måtte sætte MC-kortet i vente efter jeg måtte takke af på
jobbet 4.Dec & har ikke fundet nyt siden, men kommer tid kommer råd, siger
min kære moder hele tiden . Men jeg kan da også nøjes med den bette´, de
8 ½ heste den spytter ud kan jo ikke smide mig af

Hermed en venlig hilsen & god sæson til jer MC´ere

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
http://falken.vikingdk.net

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-02 00:43

> [...]
> røg ud på en lille trille på min bette´ knalle, og jeg mødte sør´me en
> MC-ist der smed en Venster Vinge midt inde i byen !

Tjaaa - det har jo været oppe og vende før. Diskussionen om hvor vidt man
hilser på Øverter eller ikke. Mit motto er hellere en gang for meget - end
en gang for lidt... Rart at høre historien fra "den anden part"...

Mvh
Allan Rasmussen
Motorcyklist