VB6: Data Environment, Data Report og MS A~
Fra : Claus Holm

Dato : 07-02-02 23:30

Hej, og undskyld at jeg spreder dette spørgsmål i begge grupper.

Jeg arbejder på et program i VB6, som kører op mod en MS Access
database. Databasen er lavet i Office 2000 og er beskyttet med
password.

Når jeg skal connecte med Data Environment i VB6 får jeg en besked om,
at workgroup filen ikke kan findes eller at den er låst af en anden
bruger. Meddelelsen kommer uanset hvilken version af Jet jeg bruger.
Der er ikke lavet nogen specielle brugeropsætninger i databasen, så
man skulle kunne logge ind som Administrator.

Gode indspark til, hvad præcis går galt og en løsning hertil, modtages
med tak.

Venligst,
Claus Holm
http://holmcomputer.adsl.dk