Gary Larsson: Langt Ude
Fra : Henrik Münster

Dato : 07-02-02 22:41

Gary Larsson, ham med Langt Ude (Far Side), lavede engang en tegning,
hvor man så afdøde komme i hhv. Himlen og Helvede.
I Himlen stod Skt. Peter og sagde: "Velkommen, her er din
Macintosh". I Helvede stod Djævelen og sagde: "Velkommen, her er din
pc".
Den tegning har jeg engang fundet på nettet. Jeg ville gerne
finde den igen, så jeg kan printe den ud og hænge den op på mit arbejde.
Men hvor er den? Jeg har søgt med Sherlock, men det gav bare en masse
referencer til den.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 07-02-02 22:56

muenster@esenet.dk writes:
> [...]
>finde den igen, så jeg kan printe den ud og hænge den op på mit arbejde.
>Men hvor er den? Jeg har søgt med Sherlock, men det gav bare en masse

Er din adresse den der står i headeren? For så skal jeg finde et ret
humoristisk tegning, jeg har et eller andet sted om emnet i jpg.

hilsen Hanne

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-02-02 23:40

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Er din adresse den der står i headeren? For så skal jeg finde et ret
> humoristisk tegning, jeg har et eller andet sted om emnet i jpg.

Ja, jeg gider ikke skjule min adresse. Du må skam gerne sende en sjov
tegning.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Simon T

Dato : 08-02-02 01:34

Det er i så fald en modificeret udgave af den originale tegning fra
1986... Den gamle er her:

http://www.rhk.dk/users/mac/garyshell.jpg

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-02-02 21:26

Simon T <simonREMOVE@samfundsnasser.dk> wrote:

> Det er i så fald en modificeret udgave af den originale tegning fra
> 1986... Den gamle er her:
>
> http://www.rhk.dk/users/mac/garyshell.jpg

Det kan jeg se. Det er jo fuldstændig som tegningen med computere, bare
med harpe og harmonika.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : svs

Dato : 09-02-02 13:48

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> Det kan jeg se. Det er jo fuldstændig som tegningen med computere, bare
> med harpe og harmonika.

hvis du finder den orginale, vil jeg meget gerne have en kopi

M.v.h. Søren

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-02-02 14:12

On 9.2.2002 13:48, in article 1f7cbnd.11h90di1cr2ejdN%soeren@straszek.dk,
"svs" <soeren@straszek.dk> wrote:

> hvis du finder den orginale, vil jeg meget gerne have en kopi
>

> M.v.h. Søren

Osse mig!
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 09-02-02 18:00

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Osse mig!
> - David

Vi vil selvfølgelig allesammen have den. Kom nu. Der må være nogen, der
ved, hvor den findes.

V. H.

Ove Steen Smidt

Fra : hansler

Dato : 15-02-02 12:22

after searching the web in every conceivable way (without luck) i decided to
re-do the mac/pc version... if anyone would like it (although its not the
original...), u can find it at

http://hjem.get2net.dk/hansler/download/larsonimage.htm

vh

hansler

--
This message is confidential. If you are not the intended receipient, please
delete the message including all its attachments, and /or notify me. You are

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-02-02 16:15

On 15.2.2002 12:21, in article B892ADE0.DCAC%hansler@mac.com, "hansler"
<hansler@mac.com> wrote:

> [...]
> re-do the mac/pc version... if anyone would like it (although its not the

Tak!
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-02-02 18:33

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Tak!
> - David

Også tak herfra. Den originale version med Mac og PC. Er den i det hele
taget lavet af Gary Larsson, eller er det en Mac-fan, der har lavet den,
ligesom dig?
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-02-02 21:52

hansler wrote:

> after searching the web in every conceivable way (without luck) i
> decided to re-do the mac/pc version... if anyone would like it
> (although its not the original...), u can find it at

Kender du så den Gary Larsson tegning med "viskelæddershoppen", den er
nok kun sjov for tegnere og grafikere...:)

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 19-02-02 11:41

info@niels-ebbesen.net writes:

>Kender du så den Gary Larsson tegning med "viskelæddershoppen", den er
>nok kun sjov for tegnere og grafikere...:)

Men alligevel, hvor finder man så den?

hilsen Hanne

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-02-02 01:05

Hanne Hertzog wrote:

> Men alligevel, hvor finder man så den?

Jeg har den et eller andet sted i mine gemmer, jeg skal nok poste en
besked hvis jeg finder den.