Coulda Woulda Shoulda
Fra : Thomas Petersen

Dato : 07-02-02 21:58

Det kan simpelthen ikke passe at jeg hverken kan
opdrive "Beverly Knight - Coulda Woulda Shoulda" hos
min pladesnedker eller på nettet...........er den kun
udsendt til radioerne?

Fra : Rhythm

Dato : 08-02-02 00:20

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan simpelthen ikke passe at jeg hverken kan
> opdrive "Beverly Knight - Coulda Woulda Shoulda" hos
> min pladesnedker eller på nettet...........er den kun
> udsendt til radioerne?

Har du prøvet de lidt mindre legale metoder som f.eks AudioGalaxy ?
Den vil sikkert give held.

Fra : Lauridsen

Dato : 08-02-02 17:47

Hej
Så vidt jeg husker udkommer der en ny cd med Beverly Knight d. 4 eller d. 8
marts 2002.
Jeg skal dog ikke kunne sige om nummeret er på den cd...

Mvh.
Lars

Fra : Thomas Petersen

Dato : 08-02-02 18:03

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
8
> marts 2002.
> Jeg skal dog ikke kunne sige om nummeret er på den cd...

Okay........så væbner jeg mig med tålmodighed lidt endnu! Hun har netop
optrådt i børne-1'eren eller
hvad programmet nu hedder............kanon!!!

Thomas

Fra : Lauridsen

Dato : 09-02-02 18:14

> Okay........så væbner jeg mig med tålmodighed lidt endnu! Hun har netop
> optrådt i børne-1'eren eller
> hvad programmet nu hedder............kanon!!!
>
> Thomas

Hej Thomas
Iøvrigt husker jeg forkert Det er desværre først d. 11/3-02

Mvh.
Lars