Hvor blev min disk plads af ??
Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-02-02 21:22

Hej Group

Er der nogen der har været udefor at deres hard disk
Løber tør for plads, under OSX 10.1
Sådan uden grund ??
Jeg har en 20Gb disk og har installeret 8Gb

"ÆbleTast + i" siger:
Applications 109 Mb
Library 173 Mb
System 505 Mb
Users 5650 Mb
X_Spil 906 Mb
Shared Items 0 Mb

System Folder 232 Mb
Applications (Mac OS 9) 70 Mb
Documents 2 Mb
MyClassic Apps 125 Mb

ialt 7772 Mb

"ÆbleTast + i" for min harddisk siger 400Mb fri ?
Hvor er de sidste Mb' ??

Jeg ved der er .skjulte filer I unix
Men 12Gb ?

#Lasse Jensen

PS. jeg har scannet efter orme og vira.

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-02-02 21:51

In article <B888A07A.4FD%ltj@c.dk>, Lasse Jensen <ltj@c.dk> wrote:

> Jeg ved der er .skjulte filer I unix
> Men 12Gb ?

Hmm, 20-12=8 og 8Gb er et tal jeg har set anvendt et par gange i
forbindelse med OS X.

Hvilken maskine sidder din HD i?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-02-02 22:33

On 07/02/02 21:51, in article
newsspam3-44EF4E.21511807022002@dtext.news.tele.dk, "Martin Edlich"
<newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Hmm, 20-12=8 og 8Gb er et tal jeg har set anvendt et par gange i
> forbindelse med OS X.
>
> Hvilken maskine sidder din HD i?
PowerMac G4 400Mhz, ?

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-02-02 22:38

In article <B888B119.51A%ltj@c.dk>, Lasse Jensen <ltj@c.dk> wrote:

> PowerMac G4 400Mhz,

Og du er sikker på at du ikke har formatteret din disk til at kun være
på 8Gb?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-02-02 19:24

On 07/02/02 22:38, in article
newsspam3-56B5CD.22381607022002@dtext.news.tele.dk, "Martin Edlich"
<newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Og du er sikker på at du ikke har formatteret din disk til at kun være
> på 8Gb?

Ja, for det er en 40G disk, jeg har der er delt op I to på hver 20Gb.....

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-02-02 21:52

In article <B888A07A.4FD%ltj@c.dk>, Lasse Jensen <ltj@c.dk> wrote:

> Jeg har en 20Gb disk og har installeret 8Gb

Hovsa, hvad mener du med at du har installeret 8Gb?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-02-02 22:34

On 07/02/02 21:51, in article
newsspam3-857B86.21515607022002@dtext.news.tele.dk, "Martin Edlich"
<newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Hovsa, hvad mener du med at du har installeret 8Gb?
At jeg har 8Gb data på min disk.

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-02-02 22:37

In article <B888B171.51B%ltj@c.dk>, Lasse Jensen <ltj@c.dk> wrote:

> At jeg har 8Gb data på min disk.

Nåeh, det var bare en opsummering af resten af tallene.