præmieudbetaling fra solgt firma
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-02-02 21:01

En af mine venner har vundet 500kr på www.vindenhund.dk.
Det er i sig selv ganske fint og han gik og ventede på pengene. De
penge kom ikke. Han har nu skrevet til dem for at høre hvor pengene
blev af og fik følgende svar tilbage :

--------
Mange tak for din mail.
Jeg beklager meget at du ikke har modtaget din præmie.
Vi overtog VindEnHund.dk 1. Januar, efter de tidligere ejere, eGave
A/S. Præmier vundet inden 1. Januar 2002, skal leveres af eGave. Den
manglende levering skyldes, at Vindenhund.dk pr. 1. januar 2002, er
blevet overtaget af nye ejere. Vi, SiteVision Aps, overtog sitet fra
de tidligere ejere, eGave A/S, som ikke længere var istand til at
vedligeholde sitet.
De præmier der er vundet inden 1. januar 2002, skal leveres af eGave
A/S. Desværre er eGave ikke længere i stand til at levere præmierne.
Vi beklager meget, men vi kan desværre ikke gøre noget.
Vi håber på din forståelse, og håber at se dig igen som bruger på
Vindenhund.dk.
-------

Mit spørgsmål er så, kan de godt bare nægte ham en præmie på det
grundlag ? - skal den nye ejer ikke udbetale præmien når de har
overtaget firmaet ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Peter G C

Dato : 07-02-02 21:03

"Henrik Stidsen" <s-p-a-m@spammer.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Mit spørgsmål er så, kan de godt bare nægte ham en præmie på det
> grundlag ? - skal den nye ejer ikke udbetale præmien når de har
> overtaget firmaet ?

Firmaet er jo ikke overtaget - kun hjemmesiden. Så svaret er nej.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-02-02 16:24

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in

> Firmaet er jo ikke overtaget - kun hjemmesiden. Så svaret er nej.

Jeg vil tro at der menes hele vindenhund.dk, dvs. ikke bare sitet.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt