Gode forslag til spacecombat sims
Fra : pharynx

Dato : 07-02-02 20:24

Hej gruppe

Jeg søger nogle nye forslag til hvilke space-combat spil, jeg kan gå i gang
med. Jeg var ret vild med x-wing serien og wing commander.
Er der nogen lignende spil på markedet, som I vil anbefale. Jeg har en ret
ny computer, så jeg burde også kunne spille de nyeste af spillene.

På forhånd tak
Sune

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 07-02-02 22:38

Freespace 2 er ret fedt. Starlancer er der et spil der hedder. (har kun
prøvet demo'en)
Hilsen Carsten

Fra : Frost

Dato : 07-02-02 23:12

"Carsten Norrbohm" <dsl43447@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Freespace 2 er ret fedt. Starlancer er der et spil der hedder. (har kun
> prøvet demo'en)
> Hilsen Carsten

Hvis man køber Freespace 2, så er 1'eren et must!
For det første er gameplayet nogenlunde det samme, grafikken er mildt
flottere i 2'eren, og så får man forhistorien med i købet.
Mit råd er, at finde Freespace 1 til en billig penge, og derefter købe
2'eren hvis du kan lide det.

Fra : pharynx

Dato : 15-02-02 12:25

Tak for forslagene. Køber en pakke med både 1'eren og 2'eren.
VH Sune