Ati 8500
Fra : The Phantom

Dato : 07-02-02 19:35

Se sidder her og regner med en lille sum på 2400 kr kommer ind på min konto
:)
også skal der sku købes grafik kort (vil skifte mit gf2 ud nu)
Men efter at have siddet og læst denne gruppe og diverse test af radeon og
gf kortene er jeg komme lidt i tvivl.

Kortet skal bruges primær til Spil (både 2d og 3d).
Men tænker også på at sælge mit hollywood kort og bruge grafikkortet til
video. Dog ikk noget som er sikker endnu.
Jeg Tænker meget på Atis radeon 8500 da jeg især spiller meget cs (hvilken
det jo skulle forbedre)
men er også i tvivl om ati fremtids muligheder (inden for spil vil
spiludviklerne bruge ati gode teknologier eller satser de på nvidias).

derfor ville lidt gode råd gøre godt.
og Hvordan står det til med leveringen af dem her i danmark .

Opsætingen er følgende
1 ghz Tunderbird
asus a7v133
1 gb ram sd133
2 ibm 60 gxp 60 gb i onboard raid
Hansol 710p 17 monitor
og en masse andet skamle uden betydning :)

Mvh The Phantom

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 07-02-02 20:34

Du kunne evt. vente 3 uger og købe noget GF4, mener den billigsta kommer til
at koste ca 2k

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 07-02-02 23:01

Så vidt jeg husker kommer den billigste til at koste omkring 2900,-

--
~Jeg søger arbejde - Datamatiker + CCNA læs mere på www.callesen.tk~

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 08-02-02 16:43

Jeg læste at det billigste ville koste 199$ så det må blive ca 2000

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-02-02 16:43

Christian Skau Pedersen skrev i meddelelsen
<3c63f1e9$0$228$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Jeg læste at det billigste ville koste 199$ så det må blive ca 2000

læg lige danske afgifter oveni...

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Thomas

Dato : 09-02-02 19:13

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> læg lige danske afgifter oveni...

Hvis man vil nøjes med en MX'er kan de købes hos SHG til 1299,- når de
lander i butikken.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : mistral

Dato : 08-02-02 13:26

det vil være totalt overkill hvis du mest spiller cs at skifte dit
grafikkort ud. hvis du endelig skulle gøre noget så vent til du har 1000
mere og køb et geforce4 der kommer i næste måned.