Ideer til pyntning af Æresport
Fra : kim014

Dato : 07-02-02 19:24

Min Mor + hendes mand har Kobberbryllup på Lørdag, og jeg skal have lavet en
halv æresport , hotellet hvor det holdes har en hel ramme man kan bruge??
men hvad kan man pynte med fortiden?? noget som er let at få fat i.
Mvh. Kim
ps. det kan godt være at det er OT men hvor skal jeg ellers spørge.

Fra : Kiksekage

Dato : 09-02-02 00:32

"kim014" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c62c613$0$220$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Min Mor + hendes mand har Kobberbryllup på Lørdag, og jeg skal have lavet en
> halv æresport ,

Find nogle grene/kviste, som stadig har visne blade. F.eks. eg
og bøg.
Køb en kobberspray.
Læg kvistene ned i en papkasse og spray på kvistene deri (så sprayen bliver i kassen - og ikke på ting, som ikke skal sprayes)

Når kvistene er tørre, så bind dem i små buketter og bind dem på æresporten - Voila - billigt.

Mh