Jeg har primært brug for de funktioner jeg har nævnt...
Dvs:
registrering af potentielle og nuværende kunder, som man opsøger i
salgsarbejdet, og som man planlægger at besøge.
hvem man har besøgt hvornår
hvilken kontaktperson man har besøgt
information om kontaktpersoner
kort referat af møde og evt aftaler
hvem kontaktpersonerne er for et firma, så man kan slå historie op for
møder, m.m.
styring af opfølgning (pop-ups med kontakt den og den person på det
tidspunkt, lav tilbud, m.m.)
herudover har jeg brug for at registrere oplysninger om firmaet, dvs
arkivere diverse indskanninger af avisartikler, indtaste tekst, m.m
Herudover kan man registrere og analysere information om hvor loyale
kunderne er, og registrere ordrer, m.m.
Men ovenstående er primært hvad jeg har brug for.....
mvh
Flemming
"Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> skrev i en meddelelse
news:m3it9559nh.fsf@mymlan.netcetera.dk...
> "flemming" <fvestergaard@sol.dk> writes:
>
> > CRM / kundestyringssystemer indeholder funktioner til registrering
> > af kunder, som man opsøger i salgsarbejdet. F.eks. registrering af
> > hvem man har besøgt hvornår, hvem kontaktpersonerne er, kort referat
> > af møder, styring af opfølgning, og meget mere.
>
> Ja, det var en generel beskrivelse af sådanne systemer - men hvilke
> funktioner har du selv brug for?
>
> -j
>
> --
> Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
> Det var en transylvansk "Snagov".
> - Nu seks måneders jubilæum!