Firmwear
Fra : bizmiz

Dato : 07-02-02 15:43

Jeg har et "lille" problem.

Jeg er kommet til at installere firmware på min ibook, efter at have
puttet mere ram i- Det har så gjort at 1/3 del af den tilgængelig RAM
ikke kan bruges, det er den Originale RAM (64 MB). Hvad skal jeg gøre?
er der nogle der ude der har samme bitre erfaring?

Mikkel

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-02-02 18:39

<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=10415&db=mac>

> er der nogle der ude der har samme bitre erfaring?

masser

Hvis RAM'en fra producentens eller forrhandlerens side er garanteret til
at virke i din iBook, bør du få den byttet.

<icq:131382336>