Ekstra Bladet
Fra : Per Madsen

Dato : 07-02-02 15:30

Nå bliver jeg altså nød til at høre jer ; Kører EB's site også ad H til
hos jer?

Per (IE 5.1)

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-02-02 17:36

Hej Per

- Den kører da... - men den er utrolig langsom med Netscape 4.79/128

Per Madsen wrote:

> Nå bliver jeg altså nød til at høre jer ; Kører EB's site også ad H til
> hos jer? (IE 5.1)

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Text Processor in The World

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Højsholt

Dato : 07-02-02 17:39

Ja, eb.dk kører knaldhamrende dårligt på Mac, og det er vist gældende for
alle Mac browsere!? Jeg vil tro det er en slags Java problem!
Man kan godt få siden frem, men det tager en H... tid!

/Højsholt

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-02-02 18:39

Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> Ja, eb.dk kører knaldhamrende dårligt på Mac, og det er vist gældende for
> alle Mac browsere!? Jeg vil tro det er en slags Java problem!
> Man kan godt få siden frem, men det tager en H... tid!

De eneste mac-browserer den funger tåleligt på er Mozilla 0.9.x og
Netscape 6.2x. Under Mac OS X er den tilmed lynende hurtig.

Såvidt jeg kan gennemskue skyldes det ikke java...

<icq:131382336>

Fra : Jesper

Dato : 07-02-02 18:58

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Nå bliver jeg altså nød til at høre jer ; Kører EB's site også ad H til
> hos jer?
>
> Per (IE 5.1)

Hvis i bruger IE, så kan i smide EB i Restricted Zone og costumize RZ
til at afvikle scripts, så kører EB ganske udmærket.
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : Ben Knudsen

Dato : 07-02-02 19:16

Jeg synes faktisk det kører tåleligt på min ie 5.0. Ikke hurtigt, men
heller ikke påfaldende langsomt. Især ikke taget i betragtning af forsiden
faktisk er kilometerlang. Man bare scroller og scroller og scroller....

Mvh Ben

Fra : Per Madsen

Dato : 07-02-02 20:02

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> faktisk er kilometerlang. Man bare scroller og scroller og scroller....

Prøv at åbne 2-3 artikler i andre vinduer,- så kører det ulideligt
dårligt.
Måske man skulle gøre dem opmærksomme på det...