Autozug sydover bestilt.
Fra : Morten Johansen

Dato : 07-02-02 14:14

Hej

For lidt tid siden var der lidt snak om subjekt.
Bestilte det over nettet i går aftes i dag kom der så en mail, på
dansk, med bekræftelse, der var dog en fejl, jeg mailede tilbage og
gjorde opmærksom på fejlen, 20 min senere var der en ny mail med
rettelsen. Det bedste var at prisen var 250 kr billiger end prisen jeg
først fik opgivet på nettet, herligt.
Glæder mig til at prøve det.
Prisen? 333€ for Hamburg-Lorach, og Munchen-Hamburg.

Morten
TL1000R

Fra : Flemming

Dato : 07-02-02 14:39

'Æj.

Jeg mindes noget om at der en gang var noget MC messe i Herning i løbet af
foråret.

Er der nogen her i gruppen der kunne levere en dato eller noget (Eller er
jeg bare debil cement ?)

MVH
Flemming (Venter på at 1. Marts skal indfinde sig !)
XJ 600 S

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-02-02 16:40

Jeg ved ikke lige hvad det har med Autozug at gøre

Men der er kun messe i Herning hvert 2. andet år. Så du må vente et år
endnu.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : boe

Dato : 07-02-02 14:41

"Morten Johansen" <morten_b_johansen@yahoo.com> wrote in message

> Prisen? 333&#8364; for Hamburg-Lorach, og Munchen-Hamburg.

?? Hvad er prisen?

Bo, VF1000F

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 08-02-02 00:01

On Thu, 7 Feb 2002 14:41:16 +0100, "boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com>
wrote:

>"Morten Johansen" <morten_b_johansen@yahoo.com> wrote in message

>?? Hvad er prisen?

&#8364; er HTML-koden for €, så mon ikke prisen er 333€? Endnu en god
grund til hverken at benytte € eller HTML i nyhedsgrupper!!

Jeg synes stadig fællesvalutaen skulle have heddet "Daler" - den har
jo ikke gjort andet :)

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart